حاشیه‌های رختکن استقلال بعد از شکست مقابل تراکتور

بازی استقلال و تراکتور آن‌قدر حساس بود که دو طرف در زمین بازی همه جوره تحت فشار بودند. خیلی‌ها در زمین این فشار را تحمل کردند، اما امیر قلعه‌نویی و مهدی رحمتی نتوانستند.
کد خبر: ۹۰۳۱۹۳

در پایان بازی، این دو حتی نزدیک بود درگیری فیزیکی پیدا کنند و چه‌بسا دخالت نیمکت‌نشین‌های دو تیم نبود، کار به زد و خورد هم می‌کشید. وقتی همان اوایل بازی، قلعه نویی به داور اعتراض کرد که چرا رحمتی وقت تلف می‌کند، این دروازه‌بان که تصور می‌کرد او می‌خواهد داورها را در طول بازی تحت فشار بگذارد، رو به او کرد و فریاد زد بهتر است روی نیمکتش بنشیند. این اتفاقات باعث شد حتی داور به رحمتی کارت زرد نشان بدهد. وقتی داور سوت پایان بازی را هم زد، نزدیک بود کار دو طرف به درگیری بکشد که همه اطرافیان وساطت کردند. ولی در رختکن دو تیم هم اتفاقاتی افتاد.

اشک حاج‌محمدی

امین حاج‌محمدی، مدافع استقلال ـ که روی گل سوم تراکتورسازی اشتباه بزرگی کرد و با تقدیم کردن توپ به نانگ ، زمینه‌ساز گل سوم حریف شد ـ پس از بازی حال و روز خوشی نداشت و حتی در رختکن استقلال گریه می‌کرد. چند بازیکن جوان و باتجربه تیم هم به او دلگرمی دادند که این اتفاق‌ها برای هر فوتبالیستی می‌افتد، ولی او باید در آن صحنه توپ را دور می‌کرد.

سکوت مظلومی

پرویز مظلومی، سرمربی استقلال پس از باخت، بسیار ناراحت بود و در رختکن تیمش هم ترجیح داد حرف زیادی نزند. او فقط از اشتباهات فردی گلایه داشت و می‌گفت امسال این اشتباهات باعث شد نتوانند قهرمان لیگ برتر شوند.

انتقاد از رحمتی

دو سه بازیکن با تجربه استقلال از نتیجه بازی بشدت ناراحت بودند و حتی یکی از آنها در جمع چند نفره‌شان گفت: تیم باخته و آن وقت کاپیتان تیم دارد دعوا می‌کند. ما امروز در بازی نیاز به آرامش داشتیم. حتی قبل از بازی کلی درباره‌اش حرف زده بودیم. این رفتارها به ضرر خود ما شد. وقتی با تجربه تیم این طور رفتار می‌کند وای به حال جوان‌ها.

غیبت مجیدی

در حالی که همه خبرگزاری‌ها از حضور مجیدی در رختکن استقلال خبر دادند، ولی او اصلا به رختکن این تیم نرفت. همه پیش‌بینی می‌کردند او به جمع آبی‌ها برود، اما فرهاد ترجیح داد بعد از دست تکان دادن برای هواداران این تیم، ورزشگاه را ترک کند و به خانه برود.

پایکوبی در رختکن تراکتور

تراکتوری‌ها به خاطر برد استقلال بسیار خوشحال بودند و در رختکن خودشان جشن و پایکوبی کردند. امیر قلعه‌نویی اما وقتی از کنفرانس به رختکن رفت، فقط به بازیکنانش خسته نباشید گفت و از اتفاقات بعد از بازی ناراحت به نظر می‌رسید. هواداران استقلال، علیه سرمربی سابق‌شان شعارهایی دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها