سرمربی تیم تراکتورسازی می‌گوید دیروز در بازی تیمش برابر استقلال "شرافت و اخلاق" پیروز شد.
کد خبر: ۹۰۲۹۵۱
قلعه‌نویی: می‌باختیم هزار انگ به من می‌زدند

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از ایسنا ،امیر قلعه‌نویی که روز گذشته با پیروزی تیمش برابر استقلال تهران توانست یک قدم به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نزدیک‌تر شود، درباره برد تراکتورسازی‌ اظهار کرد: ما از ابتدا صداقت را ملاک کارمان قرار دادیم و حتی توانستیم تیم‌های بزرگ و بالای جدول را در خانه‌شان شکست بدهیم. استقلال، نفت و سایپا را در تهران بردیم و ذوب آهن را هم در اصفهان شکست دادیم. در دیدار برابر پرسپولیس هم حق‌مان برد بود و اگر بازیکنان من بزرگ‌تر فکر می‌کردند، ما اکنون قهرمان بودیم.

وی افزود: دیروز روز برنده شدن شرافت فوتبال بود. شاید روز گذشته به من توهین شد اما شرافت و اخلاق دوباره در فوتبال ثابت شد و مطمئن هستم هر کس جای من بود، همین کار را انجام می‌داد کمااینکه قبل از من هم مربیانی مثل جلالی این کار را انجام داده بودند. نتایج فوتبال زودگذر است اما این اخلاق‌مداری و شرافت است که می‌ماند.

قلعه‌نویی با اشاره به از دست دادن قهرمانی با استقلال در اهواز اظهار کرد: در سال اول مربیگری‌ام در استقلال در آخرین بازی در اهواز قهرمانی را از دست دادیم اما به محض اینکه سرمربی تیم ملی شدم کریم بوستانی، مربی آن زمان استقلال اهواز را به عنوان مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی انتخاب کردم. یا در دیدار استقلال و ملوان، با قدرت وارد میدان شدیم و با بردمان باعث ماندن ابومسلم در لیگ شدیم و همان شب ملاحی (مدیرعامل وقت ابومسلم) تماس گرفت و از من تشکر کرد. بازی برابر استقلال سومین آزمونی بود که شکر خدا از آن با موفقیت بیرون آمدیم.

او با اشاره به باخت تراکتورسازی در نیمه نهایی جام حذفی برابر استقلال گفت: مگر آن بازی را ما نباختیم؟ مگر بعد از آن بازی به تیم حریف تبریک نگفتیم؟ شاید تبریزی‌ها از باخت تیم‌شان ناراحت بودند اما آنها به تیم حریف کاری نداشتند. خدا را گواه می‌گیرم که بعد از بازی دیروز بالای 1000 اس ام اس برای من آمد که همه از شرافت تیمی‌مان می‌گفتند. اگر من می‌باختم، هزار تا به من انگ نمی‌زدند؟ دیروز روز برنده شدن خانواده آبی و تراکتورسازی بود. اگر کمی در دفاع تمرکز داشتیم، می توانستیم با اختلاف بیشتری به پیروزی برسیم. خدا را شکر که هم اخلاق را بردیم و هم سه امتیاز را و این یک برد برای خانواده استقلال و تراکتورسازی بود.

قلعه‌نویی در پایان درباره بازی آخر تراکتورسازی در لیگ برابر استقلال اهواز اظهار کرد: متاسفانه برای این بازی دو، سه بازیکن محروم و مصدوم داریم. 28 اردیبهشت هم با النصر بازی داریم اما برای کسب سه امتیاز لیگ قهرمانان با تمام قوا به مصاف استقلال اهواز می‌رویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها