یک داستان کمیک استریپی دیگر، توسط صنعت سینما تبدیل به یک فیلم اکشن و ماجراجویانه سینمایی می شود. این داستان مصور «تغییرناپذیر» نام دارد.
کد خبر: ۹۰۲۴۷۸
گاسلیک، «تغییرناپذیر» تازه سینما

به گزارش جام جم آنلاین ، برای کارگردانی این فیلم آدام مک کای کمدی ساز مطرح سینما انتخاب شده است. انتخاب او با تعجب منتقدان سینمایی همراه بوده است.

منتقدان سینمایی بر روی این نکته تاکید می کنند که آیا این کمدی ساز مشهور سینما، می تواند از عهده کارگردانی یک اکشن ابرقهرمانانه کمیک استریپی برآید یا خیر.

این در حالی است که داستان مصور تغییر ناپذیر، شباهت چندانی به بقیه داستان های مصور و ابرقهرمانانه ندارد و در حال و هوای متفاوتی سیر می کند.

کاراکتر محوری این داستان ابرقهرمانی به نام پلوتونیان است، که توانسته تمام شخصیت های شرور محل زندگی اش را از بین ببرد و آرامش را در سطح جامعه حاکم کند.

پلوتونیان که بی کار مانده، به سراغ مردم عادی شهر می رود و برای آن ها مشکلاتی خلق می کند. او اقدام به نابودی کسانی می کند، که با وی موافق نیستند.

این مسئله باعث نگرانی همکاران سابق پلوتونیان می شود و تلاش می کنند مانع از انجام کارهای غیرقانونی وی شوند. اما پلوتونیان هم حاضر به عقب نشینی نیست.

همکاران سابق پلوتونیان برای مقابله با او، دست به دامان یکی از دشمنان پرقدرت قدیمی وی می شوند و ماجراجویی های اصلی فیلم، آغاز می شود.

آدام مک کای که سال قبل فیلم نامه اکشن کمیک استریپی «آنت من/ مرد مورچه ای» را نوشت، می گوید همیشه از طرفداران سرسخت داستان های مصور و ابرقهرمانانه بوده است.

فیلم نامه «تغییر ناپذیر» را تامی ویرکولا می نویسد و کمپانی برادران وارنر تهیه کننده آن است. کار انتخاب بازیگر نقش پلوتونیان شروع شده است.

به نوشته امپایر آنلاین، شایعات تائید نشده حکایت از آن می کند که رایان گاسلینگ نقش این کاراکتر دردسرآفرین را جلوی دوربین بازی خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها