مکث و پرش‌های دیدنی با شلیک‌های از راه دور استفان کری برای کسانی که در دوره‌های اخیر، لیگ بسکتبال آمریکا(NBA) را دنبال می‌کنند، خاطره‌ساز شده است. گلدن استیت با کری و دوستان می‌درخشد و رکورد می‌زند، اما در کنار رکوردها و نام‌های پرافتخار تیم نباید از استیو کر، سرمربی 50 ساله گلدن استیت غافل شد.
کد خبر: ۹۰۲۴۲۸
«استیو کر» به تنهایی می‌تازد

او اکنون کامل‌ترین تیم این چند فصل لیگ NBA را در اختیار دارد و توانسته با 73 پیروزی و 9 شکست، ضمن به‌جا گذاشتن یک رکورد خوب وارد مرحله حذفی شود. استیو کر در گلدن استیت تصمیم گیرنده بسیار متفکر و در عین حال مقتدری است. با وجود داشتن بازیکنان جوان روی نیمکت تاکنون او توانسته بخوبی تصمیم بگیرد که چه کسانی تحت چه شرایطی از مسابقه به میدان بروند و بازی کنند.

اگر چه استفان کری، ستاره تیم استیو کر با شوت‌های از راه دور خود برای دوستداران این لیگ خاطره‌ساز شده، اما نگاهی به دوران بازی استیو کر هم نشان می‌دهد او در دوره بازیکنی از افتخارات NBA بود که روزگاری در کنار مایکل جوردن چهره افسانه‌ای این لیگ و بسکتبال جهان می‌درخشید. در بازی‌های فصل 1996 استیو کر با چهره منحصر به‌فرد و موهای بور در کنار جوردن، اسکاتی پیپن و دنیس رادمن تیم شیکاگو را به ثبت رکورد 72 پیروزی و 10 شکست رساندند؛ رکوردی که امروز بعد از بیست سال توسط یکی از جمع طلایی بسکتبال آن روزهای NBA شکسته شد. استیو کر بدون حضور مثلث ویرانگر به تنهایی به چنین موقعیتی رسیده و اکنون در NBA به تنهایی می‌تازد. استیو کر این بار روی نیمکت یک تیم، موفق به ثبت این رکورد شد. او تنها مربی و بازیکنی است که هم به عنوان بازیکن و هم سرمربی توانسته رکورد بیشترین پیروزی در یک فصل را به دست آورد تا نامش را برای همیشه در تاریخ بسکتبال جاودانه کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها