پلیس آلمان زوجی را بازداشت کرده که زنان را با وعده‌ «دوست‌یابی» و «زوج‌یابی» به خانه خود کشانده و آن‌قدر شکنجه می‌کردند تا جان دهند.
کد خبر: ۹۰۱۹۳۰
کشف خانه شکنجه و قتل زنان در آلمان

به گزارش جام جم آنلاین، شکنجه و مرگ دو زن در این خانه وحشت تائید شده و احتمال کشته شدن زن سوم نیز در میان است.

پلیس روز سه‌شنبه (14 اردیبهشت) نام‌ها و حرف اول نام خانوادگی این زن ‌و شوهر آلمانی را افشا کرد.

به ‌گزارش پلیس «ویلفرد و» 46 ساله و «آنگلیکا ب» 47 ساله ساکن شهر کوچک هوکستر در ایالت نوردراین وست‌فالن‌ هستند که با انتشار «آگهی دوست‌یابی» در روزنامه‌های محلی و سایت‌های «زوج‌یابی» زنان را شناسایی کرده و به خانه خود می‌کشاندند.

پلیس آلمان هفته‌هاست قتل زنی 41 ساله به نام سوزان را بررسی ‌می‌کند. به گفته مقام‌های پلیس، این زن که تحت شکنجه‌های وحشتناک جسمی قرار گرفته بود، بر اثر جراحت‌های متعدد در بیمارستان جان داد.

بررسی سرنخ‌های به جامانده در این قتل، پلیس را به خانه‌ این زوج آلمانی در شهر کوچک هوکستر رساند. در بررسی‌های بیشتر، پلیس در منزل مسکونی زوج آلمانی بقایای جسد زن دیگری را کشف کرد.

آنیکا، 33 ساله، زن جوان دیگری است که در خانه این زوج حبس و آن‌قدر شکنجه شد که جان داد. آنیکا در آگوست 2014 ناپدید شد.

رالف میر، سربازرس پرونده‌ این قتل در کنفرانس خبری گفت: «قربانیان بارها تحت شدیدترین و وحشیانه‌ترین شکنجه‌ها قرار گرفتند. بارها اعضای بدن آنها سوزانده شده است، با دستبند به بخاری داغ چسبانده شدند، به بدترین شکل کتک خورده‌اند و به بردگی گرفته شده‌اند. مقام‌های پلیس از کشف این خانه و بازداشت متهمان به‌عنوان یکی از «وحشیانه‌ترین جرایمی» که در سال‌های اخیر در آلمان رخ داده نام بردند.

منبع: العالم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها