فرمانده انتظامی ازنا گفت: فردی کلاهبردار که با روش‌های متقلبانه مبلغ ۷۰ میلیارد ریال اختلاس کرده بود در شهرستان ازنا دستگیر شد.
کد خبر: ۹۰۱۷۰۶
دستگیری عامل اختلاس 7 میلیارد تومانی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان لرستان سرهنگ روح الدین پاریاد فرمانده انتظامی ازنا اظهار داشت: فردی کلاهبردار دستگیر و مبلغ 70 میلیارد ریال اختلاس در این شهرستان کشف شد.

وی افزود: در پی ارجاع یک فقره پرونده اختلاس به پلیس آگاهی ازنا در یکی از مؤسسات بانکی این شهرستان، موضوع به‌ صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ازنا عنوان کرد: رئیس موسسه مربوطه از موقعیت شغلی خود سوءاستفاده و با روش‌های متقلبانه مبلغ 70 میلیارد ریال اختلاس کرده است.

وی بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی ازنا با انجام کارهای اطلاعاتی و هماهنگی با مقام قضایی متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

پاریاد بابیان این‌که متهم در بازجویی به‌ عمل‌آمده به جرم خود اعتراف کرده است، تصریح کرد: پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

توقیف محموله قاچاق 6 میلیاردی در خرم‌آباد

سرهنگ علی احمدی تبار جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان، اظهار داشت: یک دستگاه کشنده کانتینر دار توقیف و 25 تن انواع لوازم صنعتی، خانگی و آشپزخانه قاچاق به ارزش شش میلیارد ریال در خرم‌آباد کشف شد.

وی افزود: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی لرستان، در راستای مبارزه با ورود و خروج کالای قاچاق و ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم و تحقق مصادیق اصلی مبارزه با قاچاق به‌ ویژه قاچاق لوازم صنعتی و خانگی (ظروف آشپزخانه) که سبب لطمات جبران‌ناپذیری به تولیدات کارخانه‌های داخلی کشور می‌شود، در آزادراه خرم‌آباد – اندیمشک در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده کانتینر دار، مظنون و آن را توقیف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان عنوان کرد: در بازرسی از خودرو توقیفی، مشخص شد که حامل انواع لوازم صنعتی، کارگاهی، خانگی، منسوجات و آشپزخانه قاچاق شامل انواع پارچه روتختی، پتو، ماشین بافت البسه، کابل یو اس بی، موتور جوش آرگون و دستگاه پرس، دوربین مداربسته و تجهیزات آن، ظروف سرامیکی، استیل، غذاخوری و تزئینی، شمع تزئینی، اتو و سایر کابل‌ها و اتصالات فاقد اسناد و مدارک مثبته گمرکی است.

وی با اشاره به این‌که محموله کشف‌شده از استان‌های جنوبی به سمت پایتخت بارگیری شده بود بیان کرد: بنا بر اظهارات کارشناسان مربوطه، ارزش این محموله قاچاق شش میلیارد ریال برآورد شده است.

احمدی تبار بابیان دستگیری راننده خاطی، تصریح کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف بیش از 56 هزار نخ سیگار قاچاق در ازنا

سرهنگ روح الدین پاریاد فرمانده انتظامی ازنا با بیان اینکه 56 هزار و 600 نخ سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان کشف شد اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان حین گشت به یک دستگاه خودرو پیکان مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو مذکور مقدار 56 هزار و 600 نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و ضبط شد و در این رابطه یک نفر دستگیرشده است و همراه سیگارهای مکشوفه به مراجع قضایی معرفی شد.

توقیف 30 دستگاه موتورسیکلت در ازنا

فرمانده انتظامی شهرستان ازنا بابیان اینکه 30 دستگاه موتورسیکلت در این شهرستان توقیف‌شده است اظهار داشت: مأموران انتظامی ازنا طی چند مرحله با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاک‌سازی مناطق آلوده در سطح شهرستان، 30 دستگاه موتورسیکلت فاقد مدارک، پلاک مخدوش و عدم استفاده از کلاه ایمنی را توقیف کردند.

وی بابیان این‌که موتورسیکلت‌های متخلف جهت سیر مراحل قانونی به یگان انتظامی انتقال شدند افزود: برقراری و تأمین امنیت و آسایش عمومی از وظایف ذاتی پلیس بوده و پلیس به‌ طور قاطع و جدی با مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

منبع: تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها