دادستانی شهرستان گچساران از اختلاس 700 میلیون تومانی در شهرداری این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۳۴۳

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد ، تاکنون 23 نفر از جمله مسئول وقت محاسبه عوارض شهرداری گچساران، مسئول درآمدهای شهرداری و عضو شورای این شهر به عنوان متهم اول تا سوم پرونده اختلاس شناخته شده‌اند. 22 هزار و 500 فقره پرونده موجود در بایگانی واحد شهرسازی شهرداری گچساران توسط بازرسی استان بررسی و مشخص شد باند قدرتمندی در شهرداری گچساران با همدستی دلالان، از افرادی که برای ساخت و ساز به این مجموعه مراجعه می‌کردند پول‌های کلان می‌گرفتند، بدون این که این مبلغ به حساب شهرداری واریز شود.

متهم ردیف اول پرونده ع. تقوی نیا کارشناس وقت محاسبه عوارض شهرداری فیش‌ها را دریافت و با ترفندهای کامپیوتری و امضای رئیس اداره تامین اجتماعی، جعل می‌کرد.

متهم ردیف دوم وظیفه جمع‌آوری فیش‌های بانکی و کنترل آنها را به عهده داشت و با تائید فیش‌های جعلی وصدور برگ تائیدیه و استفاده از سند مجعول مبلغی را به جیب خود می‌ریخت.

متهم ردیف سوم و عضو شورای شهر گچساران با استفاده از موقعیت خود در این رابطه و به صورت نامشروع مبلغی را دریافت می‌کرد.

آقایان س (بازنشسته شهرداری) «م.ش»، «ح.ع»، «پ.م»، «ح.ش» و «ت.ب» از کارکنان شهرداری گچساران و «ک.ه» (کارمند اخراجی بانک کشاورزی) «م.ص»، «م.م»، «م.ز»، «ن.گ»، «س.ک» و «الف.د» همگی دارای شغل آزاد به عنوان متهمان ردیف چهارم شناخته شدند. این افراد از متقاضیان حق پروانه، حق تمدید، حق تفکیک پایان کار و با استفاده از اسناد و فیش‌های جعلی و جعل تائیدیه شهرداری از مردم پول دریافت می‌کردند.

«الف. ر»، «ذ. ر»، «م. الف»، «م. ک» و خانم «د » متهمان ردیف پنجم شناخته شدند، این افراد فیش‌های جعلی را به شهرداری گچساران می‌بردند و با متهمان ردیف اول و دوم باند همکاری می‌کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها