باراک اوباما رئیس‌جمهوری آمریکا در آخرین مهمانی کاخ سفید برای خبرنگاران به شوخی با نامزدهای انتخاباتی ریاست‌جمهوری این کشور پرداخت. وی درباره دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوریخواهان که در این مراسم شرکت نکرده بود، گفت: شگفت‌آور است. اینجا پر است از خبرنگاران، آدم‌های سرشناس و دوربین‌های تلویزیونی، اما ترامپ در اینجا حاضر نشده است.
کد خبر: ۹۰۰۸۳۴

آیا این مهمانی شام به نظر دونالد بی‌کلاس بوده؟ الان دارد چکار می‌کند؟ در خانه نشسته و استیک های ترامپ می‌خورد و توییت‌های توهین‌آمیز درباره آنگلا مرکل منتشر می‌کند؟

وی همچنین با هیلاری کلینتون دیگر نامزد غایب نیز شوخی کرد و گفت: به هر حال باید قبول کنید که تلاش هیلاری برای جذب رای‌دهندگان جوان مثل رفتار بزرگ‌ترهایی است که تازه وارد فیسبوک شده‌اند.

باراک اوباما اندکی نیز با سناتور سندرز که در جلسه حاضر بود با گفتن این جمله «از این‌که برنی سندرز از او فاصله گرفته رنجیده شده است» وی را خطاب قرار داد و گفت «با رفیق چنین نمی‌کنند.»

باراک اوباما در آخرین مهمانی شام خود با خبرنگاران 9 ماه پیش از پایان دوران ریاست‌جمهوری‌‌اش، همچنین خود را مردی با موهایی در حال سفید شدن خواند که «تمام شب بیدار است چون باید مدام دستشویی برود.»/ یورونیوز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها