سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می‌گوید که تیمش برای کسب سهمیه باید هر سه امتیاز دیدار مقابل ملوان بندرانزلی را به دست آورد.
کد خبر: ۸۹۹۴۸۴
قلعه‌نویی: در روزهای اول نگران دعوای بازیکنان تیم بودم

به گزارش جام جم ورزشی ، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ملوان بندرانزلی اظهارکرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. شرایط جدول پس از شکست هفته گذشته برای ما به گونه‌ای شده که باید برای کسب هر سه امتیاز در این دیدار نهایت تلاش خود را به خرج دهیم.

وی ادامه داد: تیم ملوان تیم خوب و بابرنامه‌ای است ولی ما باید تلاش خود را بکنیم که برای کسب سهمیه هر سه امتیاز را بگیریم.

قلعه‌نویی ا‌دا‌مه‌ داد: بازیکنانم از نظر روحی – جسمی خسته هستند. مسئولان سازمان لیگ هم جوری بر‌نامه‌ریزی نکرده‌اند که تیم‌های آسیایی ریکاوری کنند. ما در دیدار مقابل سیاه‌جامگان به خاطر بدشانسی شکست خوردیم، اما از این به بعد تلاش می‌کنیم سه امتیاز بازی‌های آینده را بگیریم.

وی افزود: من تیمی را تحویل گرفته‌ام که یازدهم جدول رده‌بندی بود و آرامشی در تیم وجود نداشت. تیم تراکتورسازی به گونه‌ای بود که در بازی‌ها می‌ترسیدم بازیکنان با هم زد و خورد کنند، اما من آرامش را به تیم آوردم.

امیر قلعه‌نویی در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به اینکه تراکتورسازی به وضعیتی رسیده که حریفان با به دست آوردن تساوی مقابل این تیم خوشحال می‌شوند گفت: ما با این تیم در شرایطی قرار گرفته‌ایم که توانستیم در گروه مرگ آسیا به عنوان صدرنشین از گروه خود بالا برویم و به نظرم طرفداران باید شرایط قبلی تیم را نیز به خاطر بیاورند.

وی ادامه داد: در برخی بازی‌ها به دلیل بدشانسی و در برخی دیگر از دیدارهایمان به دلیل اشتباهات امتیاز از دست دادیم. ما به دنبال کسب سهمیه هستیم و قبل از آن شانس قهرمانی داشتیم. اما با شکست مقابل سیاه جامگان کارمان برای قهرمانی بسیار سخت شد.

سرمربی تیم تراکتورسازی با بیان اینکه باید در وهله اول برای بازیکنان فرهنگ‌سازی قهرمانی شود گفت:‌ باید به بازیکنان فرهنگ قهرمانی را بیاموزیم تا بدانند که قهرمانی چیست.

قلعه‌نویی با اشاره به اینکه تراکتورسازی می‌تواند در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد اظهار کرد: ما توانستیم در گروه‌مان صدرنشین شویم و امیدوارم به جمع 8 تیم برتر آسیا صعود کنیم. این تیم متعلق به مردم است و هواداران باید از این تیم حمایت کنند. ما در بازی‌های قبلی خود روی برخی اشتباهات گل خوردیم و بازیکنان‌مان از نظر ذهنی و بدنی خسته‌اند. به دنبال این هستیم که تیم را ریکاوری کنیم چرا که در وضعیتی قرار داریم که 4 روز به 4 روز بازی می‌کنیم و کار دیگری از دست‌مان برنمی‌آید.

وی درباره وضعیت فصل بعد تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: من چون روزنامه‌ها را نمی‌خوانم نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد. هنوز معلوم نیست که فصل بعد من را می‌خواهند یا خیر که بخواهم لیست بدهم. در حال حاضر تمام تمرکزم روی ادامه بازی‌های لیگ و قهرمانی است بنابراین نه لیست ورودی دادم و نه لیست خروجی. باید تمام تمرکزمان را روی دیدارهای باقی مانده در آسیا و لیگ برتر قرار دهیم.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است سردار آزمون برای طی کردن دوران سربازی به تراکتورسازی بیاید گفت: تا همین لحظه من نمی‌دانم که سردار آزمون سربازی رفته یا نرفته است. باید فصل تمام شود تا ببینیم چه بازیکنی با چه باشگاهی قرارداد دارد یا با چه باشگاهی قرارداد ندارد. شاید اصلا برای فصل بعد من در این تیم نباشم چون تا این لحظه با من صحبت نکرده‌اند. فصل برای تراکتورسازی چهارم خردادماه به پایان می‌رسد. بعد از آن می‌توانیم درباره آینده اظهار نظر دقیقی داشته باشیم.

او در پایان خاطرنشان کرد: برای بازی فردا مهدی شریفی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها