جواد قارایی خالق دوگانه مستند «ایرانگرد» دچار سانحه شد.
کد خبر: ۸۹۷۹۴۸
خالق مستند ایرانگرد مصدوم شد +عکس

به گزارش جام جم سیما به نقل از روابط عمومی شبکه یک، جواد قارایی مستند ساز جوان تلویزیون که این روزها در حال تولید سری سوم مستند ایرانگرد هست، پس از بروز سانحه در منطقه زاگرس، بعلت جراحت وارده به زانو، به بیمارستانی در شهرستان دزفول منتقل شد.

قارایی در تشریح ماجرا گفت: پس از سه روز پیاده روی طاقت فرسا و در روز شانزدهم در عمق کوههای زاگرس، درحال تولید قسمت پنجم ایرانگرد بودیم که در منطقه زاگرس میانی بر اثر حادثه، رباط زانوی پای راستم پاره شد.

وی ادامه داد: پس از این حادثه و در تماس با فرماندار دزفول، بوسیله بالگرد به بیمارستان بوعلی این شهرستان منتقل شدم و روز گذشته سوم اردیبهشت برای ادامه مراحل درمانی به تهران منتقل شدم. این در حالی است که دو ماه قبل نیز انگشت پای راست این مستندساز درحال تولید قسمت دوم ایرانگرد در بیابان لوت دچار شکستگی شده بود.

قارایی ضمن تشکر از فرماندار دزفول به خاطر اعزام بالگرد، تصریح کرد: بروز این قبیل اتفاقات در مسیر تولید مستند طبیعی است و پس از بهبودی برای ادامه تولید و تصویربرداری مستند ایرانگرد به دامان طبیعت باز خواهم گشت.

وی درباره روند تولید مستند ایرانگرد هم عنوان کرد: تاکنون پنج قسمت این مجموعه بطور کامل تصویربرداری شده است و الان در مرحله تدوین قرار دارد. بیابان لوت، کرمان، سیستان و بلوچستان و زاگرس از مناطقی هستند که دوربین ایرانگرد به آنجا رفته است.

قارایی با بیان این که مراحل درمانی ام دو ماه بطول خواهد انجامید، اظهار داشت: به امیدخدا و پس از سلامتی کامل تولید قسمت ششم را آغاز خواهم کرد وگیلان، مازندران، بوشهر، هرمزگان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی و شمالی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه و فارس مقاصد بعدی مستند ایرانگرد خواهد بود.

تولید مستند ایرانگرد سه از اواخر پاییز سال 94 شروع شده است و قرار است این مجموعه زیبا در 15 قسمت 50 دقیقه ای نوروز سال 1396 به روی آنتن شبکه یک سیما برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها