هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال

دایی و گل محمدی دوباره به هم رسیدند

هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال فردا یکشنبه با برگزاری سه دیدار به پایان می رسد.
کد خبر: ۸۹۷۹۱۹
دایی و گل محمدی دوباره به هم رسیدند

به گزارش جام جم ورزشی ، در روزی که سه دیدار پایانی هفته بیست و هفتم لیگ برتر برگزار می شود نماینده های ایران در لیگ قهرمانان آسیا نیز به میدان می روند.

ذوب آهن اصفهان- صبای قم

نبردهای یحیی گل محمدی و علی دایی همیشه دیدنی است. حالا تیم های این دو دوست قدیمی یعنی ذوب آهن و صبا فردا مقابل یکدیگر قرار می گیرند. ذوب آهنی ها در لیگ قهرمانان آسیا تا امروز حسابی درخشیده اند. شاگردان گل محمدی فینالیست جام حذفی هم هستند و در مجموع شرایط روحی بسیار بالایی دارند.

=ذوب آهن در چهار هفته اخیر لیگ برتر دو باخت و دو تساوی داشته است. این تیم اگر بتواند از صبای قم سه امتیاز را بگیرد همچنان به کسب سهمیه آسیایی در لیگ برتر امیدوار می‌ماند اما مساوی یا باخت خانگی شانس شاگردان گل‌محمدی را در لیگ به حداقل می‌رساند. صبای قم اگر در این بازی پیروز شود شاید بتواند جانشین ذوب آهن در رده ششم جدول شود. نبرد تاکتیکی دو سرمربی اسبق پرسپولیس در نوع خود قابل توجه دیدنی است.

سیاه جامگان- تراکتورسازی تبریز

سیاه جامگان در 7 هفته اخیر سه مساوی و 4 شکست در کارنامه‌اش دارد و برای بقا کار سختی در پیش دارد. فرهاد کاظمی اگر بخواهد به قولش عمل کند و سیاه جامگان را در لیگ برتر نگه دارد باید سه امتیاز از تراکتورسازی آماده و سرحال بگیرد. تراکتورسازی که توانست الهلال عربستان را در قطر زمین‌گیر کند.

البته قلعه نویی از فشردگی مسابقات گلایه‌ دارد با این حال بعید است که زور تراکتورسازی به تیم چهاردهم جدول نرسد. تیم‌های انتهای جدول دوست دارند تراکتورسازی سه امتیاز بازی را بگیرد همان‌طوری‌که استقلال و سایر مدعیان در صدر جدول حامی تیم سیاه جامگان هستند.

نفت تهران- سپاهان

سپاهان ضعیف‌ترین نماینده ایران در آسیا بود تنها تیمی که مقابل حریف عربستانی‌اش شکست سنگینی را متحمل شد تا ایگور استیماچ سرمربی کروات از سمتش استعفا کند. علی زاغی‌نژاد به طور موقت مسئول فنی سپاهان شود. بعید است سپاهان بحران زده بتواند مقابل تیم نفت نتیجه بگیرد. البته شاگردان منصوریان هم از نظر مالی مشکلات فراوانی دارند. با این حال نفتی‌ها در 4 هفته اخیر لیگ برتر شکست نخورده‌اند و برای کسب سهمیه در لیگ قهرمانان شانس دارند. به نظر می‌رسد نفت می‌تواند در این بازی دوازدهمین برد این فصل خود را جشن بگیرد مگر اینکه سپاهان بعد از جدایی استیماچ واقعا متحول شده باشد.

برنامه مسابقات به شرح زیر است:

یکشنبه 5 اردیبهشت 95

نفت تهران- فولاد مبارکه سپاهان – ساعت 19:15- ورزشگاه تختی تهران

ذوب آهن- صبای قم- ساعت 17:15- ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

سیاه جامگان مشهد – تراکتورسازی تبریز- ساعت 17:30- ورزشگاه ثامن مشهد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها