امیر قلعه‌نویی در انتقادی معنادار از روابط عمومی فدراسیون فو‌تبا‌ل گفت که ممکن است به دلیل اظهاراتش علیه AFC، روابط عمومی فدراسیون فو‌تبا‌ل پرونده او را به کمیته‌ اخلاق بفرستد.
کد خبر: ۸۹۷۱۴۳
قلعه نویی: منتظرند تا پرونده من را به کمیته انضباطی بفرستند

به گزارش جام جم ورزشی ، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فو‌تبا‌ل تراکتورسازی ایران که در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الهلال عربستان با انتقاد از کنفدراسیون فو‌تبا‌ل آسیا اعلام کرده بود که ایران کشور امنی است و AFC نباید بازی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا را در کشور ثالثی برگزار می‌کرد، امروز در گفت‌و‌گویی رادیویی در طعنه‌ای معنادار به فدراسیون فو‌تبا‌ل گفت: بازی الهلال یک بازی حیثیتی است. این موضوع را در نشست خبری مطرح کرده‌ام، ولی ممکن است امیرحسین حسینی مدیر روابط عمومی فدراسیون فو‌تبا‌ل به خاطر اظهاراتم علیه AFC پرونده ما را به کمیته‌ اخلاق بفرستد. او منتظر است تا من را به کمیته‌ اخلاق بفرستد.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل تراکتورسازی افزود: از کمیته‌ اخلاق دل پری ندارم. آنها افراد خوبی هستند، از فردی مثل حسینی مدیر روابط عمومی فدراسیون فو‌تبا‌ل دل پری دارم که این بازی‌ها را راه می‌اندازد.

این اظهارت قلعه‌نویی درباره احتمال ارسال پرونده‌اش به کمیته‌ اخلاق فدراسیون فو‌تبا‌ل در حالی مطرح می‌شود که همواره در مجامع خبری، استراتژی مسوولان فدراسیون در مناقشه فو‌تبا‌لی ایران و عربستان سعودی مورد انتقاد کارشناسان بوده است، چرا که AFC همراستا با نظر عربستانی‌ها دیدار‌های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا را در کشور ثالثی انداخت و دلیل این مهم را نیز عدم امنیت در ایران اعلام کرد.

امیر قلعه‌نویی همچنین در گفت‌و‌گوی رادیویی‌اش بار دیگر تاکید کرد که ایران جزو امن‌ترین کشورهای دنیاست و این رفتار کنفدراسیون فو‌تبا‌ل آسیا با فو‌تبا‌ل ایران درست نیست.

او با اشاره به مشکلاتی که در این مسیر برای تیم‌های ایرانی ایجاد شده است، گفت: شعار فیفا "جدایی فو‌تبا‌ل از سیاست است" اما متاسفانه در آسیا این اتفاق رخ داد و هیچ کس هم اعتراضی نکرد.

قلعه‌نویی همچنین درباره مشکلات تیمش برای سفر به قطر نکاتی را مطرح کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها