سرمربی استقلال می‌گوید که او چهار داربی متوالی را پیروز شده و نمی‌داند چطور عده‌ای حرف از مربی خارجی می‌زنند.
کد خبر: ۸۹۷۱۱۱
مظلومی: همان کسی‌ام که 4 داربی متوالی را برد

به گزارش جام جم ورزشی ، پرویز مظلومی درباره شکست تیمش مقابل پرسپولیس در داربی 82 و پیامدهای این اتفاق، اظهار کرد: قبل از هر چیز از هواداران عذرخواهی می‌کنم. مجموعه استقلال در تلاش بود که یک بازی خوب و در خور نام استقلال داشته باشیم. بازیکنان ما برای باخت به میدان نرفتند. خوشحالم که هر دو تیم یک بازی تاکتیکی را به نمایش گذاشتند و همانطور می‌دانید از زمانی که به استقلال آمدم به دنبال بازی‌های زیبا و پرگل بودم.

سرمربی استقلال افزود: بازی‌های ما کسل‌کننده نبوده است. هیچ وقت از داربی نترسیده‌ام و به دنبال دفاع و دست و پا کردن کارنامه نبودم. به دنبال بازی تهاجمی بودم. شما ببینید که آمار بازی چقدر بالاست و این رضایت‌بخش است. به کادر فنی حریف هم تبریک می‌گویم.

او تاکید کرد: از یک مسئله نباید غافل شد. در دقیقه پنج بازی گل خوردیم و با توجه به شرایط روحی تیم ما و انگیزه تیم حرف و تعریف و تمجیدها از حریف، برگشتن به بازی سخت می‌شود. پس از گل نخست پرسپولیس، حمله کردیم، سه موقعیت خوب ایجاد شد و پنالتی ما هم گرفته نشد.

مظلومی با اشاره به صحنه سرنگون شدن آرش برهانی در محوطه جریمه پرسپولیس افزود: اعتقاد دارم روی آرش برهانی خطای پنالتی رخ داد و پیراهن او را کشیدند و او را زمین انداختند. نمی‌خواهم بیش از این درباره داوری صحبت کنم. موقعی که حمله می‌کردیم عادل شیحی را از دست دادیم. در آنالیز دیدیم که 4-4-2 لوزی بازی کردیم و با خروج شیحی برنامه ما به هم خورد. بلافاصله ضد حمله خوردیم و حریف گل دوم را هم زد. نیمه دوم برگشتیم به بازی و گل زدیم.

سرمربی آبی‌پوشان پایتخت خاطرنشان کرد: ما اشتباهات فاحشی داشتیم و پرسپولیس نهایت استفاده را از اشتباهات ما برد. پرسپولیس خوب بود اما ما هم دست و پا بسته نبودیم. من به فوتبال ایران تبریک می‌گویم.

او به مصدومیت چند بازیکنش نیز اشاره کرد و گفت: ما ضربه مهلکی در وسط زمین خوردیم. دو بازیکنمان را در مرکز زمین از دست دادیم. قبل از مصدویت روزبه چشمی عملکرد خوبی داشتیم. عادل شیحی را هم دیر جذب کردیم. البته باشگاه تلاش کرد تا بازیکن بگیرد اما نشد.

مظلومی درباره درخواست برخی از پیشکسوتان باشگاه مبنی بر جذب مربی خارجی گفت: من همان مظلومی هستم که چهار دربی را پشت سر هم برده است. من این شکست را با جان و دل قبول می‌کنم.

او درباره تعویض خسرو حیدری نیز اظهار کرد: خسرو در شرایطی بود که ما به جمع‌بندی رسیدیم فرد دیگری جای او بازی کند. تعویض من درباره خسرو جواب نداد پس اشتباه بود.

سرمربی استقلال درباره عصبانیت استقلالی‌ها از نتیجه داربی اظهار کرد: مشکلاتی دیروز پیش آمد و هواداران ما حق دارند عصبی باشند اما خویشتن‌دار باشند.

او درباره انتخاب سرپرست نیز تاکید کرد: تصمیم باشگاه درباره سرپرست را نمی‌دانم. سرپرست تیم استقلال منصور پورحیدی است و اگر کسی هم باشد موقت خواهد بود.

سرمربی استقلال در پایان گفت: هیچ تغییری ایجاد نمی‌شود و بررسی‌هایی صورت می‌گیرد. تیم ما چند هفته است که با اشکالاتی مواجه است و در حال رفع آنها هستیم. هر وقت نیاز داشتند آمدیم و هر وقت خواستند رفتیم. خواهشم از هواداران این است که ما را حمایت کنند تا در چهار هفته آینده موفق شویم. ما هنوز شانس قهرمانی هستیم و می‌توانیم قهرمان جام حذفی هم بشویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها