پسر نوجوان که دختر افغان را در شرق تهران به قتل رسانده و روی جسد او اسید ریخته بود، صحنه جنایت را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۹۶۴۳۸
معمای قتل ستایش کوچولو +عکس

به گزارش جام‌جم ، صبح دیروز خبری درباره قتل هولناک دختری افغان در شبکه‌های تلگرامی منتشر شد که در آن اعلام شده بود یک دختر شش ساله افغان توسط پسری ایرانی در ورامین به قتل رسیده است.

سایت «احیا» که اخبار مهاجران افغان را منتشر می‌کند، منبع این خبر بود. در این سایت اعلام شده بود دختر شش ساله پس از ربوده شدن و قتل، با اسید سوزانده شده است.

در حالی که پلیس ورامین در این باره سکوت کرده است، شعرآقا قریشی ، پدر ستایش در گفت‌وگو با جام‌جم جزئیات این ماجرا را تشریح کرد.

این مرد که علاوه بر ستایش، چهار فرزند دیگر هم دارد، گفت: ستایش ساعت 12 و 30 دقیقه یکشنبه گذشته برای خرید بستنی از خانه‌مان در روستای خیرآباد ورامین خارج شد و دیگر بازنگشت. با طولانی شدن غیبت او، همه جا را گشتیم اما هیچ اثری از او به دست نیامد. به کلانتری محل رفته و شکایتی را مطرح کردیم که با تلاش ماموران پلیس، جسد دخترم شامگاه دوشنبه پیدا شد.

وی ادامه داد: بر اساس آنچه ما شنیده‌ایم، پسر 17 ساله‌ای که در همسایگی ما زندگی می‌کند، ستایش را ربوده و در خانه‌شان به قتل رسانده و برای از بین بردن جسد، روی آن اسید ریخته است. قاتل موضوع را به یکی از دوستانش می‌گوید و او هم راز قتل را فاش می‌کند.

متهم به قتل به خاطر سنش روانه کانون شده و روز شنبه ـ دیروز ـ به خانه‌شان منتقل شد و صحنه قتل را تشریح کرد.

شعرآقا اضافه کرد: جسد بر اثر سوختگی با اسید قابل شناسایی نبود و هنوز پزشکی قانونی درباره علت مرگ و احتمال تجاوز، نظر خود را اعلام نکرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
جواد
-
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
۰
۰
خدا لعنت كند تمام ظالمین و این جوان معلون كه متاسفا ایرانی هم هست. و خدا خانواده داغدار این كودك معصوم را صبر عنایت فرماید.
ستایش
-
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
۰
۰
لعنت الله علی قوم ظالمین
نرم افزار موبایل
-
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
۰
۰
انسان بوده یاحیوان....
ناشناس
-
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
۰
۰
چرا قوانین ما قدرت باز دارندگی ندارند حتی مجازات اعدام ؟
یونس
-
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
۰
۰
با سلام آیا همینقدر كه عزیزان برای دختر مظلوم افغان ناراحت شدند و خط و نشان های مختلف كشیده اند برای قتل و تجاوز به تعداد زیادی از نوامیس هموطنان خودمان توسط تعدادی از افغان ها هم همینگونه ناراحت شده اند و قاتلین و متجاوزین را به سزای اعمالشان رسانده اند. امیدوارم خداوند به خانواده ستایش صبر بدهد و امیدوارم روزی تمام افغانها به كشور خودشان برگردند، تا كی ما باید تاوان سادگی و خوبی و محبت هایمان را به توابع دیگر كشورها بدهیم.
فرانك
-
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
۰
۰
كلی در كشور ما فرزندان این مرز و بوم به خاطر حضور افاغنه مورد سوء استفاده و قتل قرار می گیرند اینقدر كه دیگر امری عادی تلقی می شود ، حال قتل یك دختر بچه افغانی كه البته به علت كوچك بودنش ترحم انگیز است اینقدر مهم تلقی می شود .

نیازمندی ها