بازی نخست تیم های پتروشیمی بندرامام و نفت آبادان در فینال لیگ برتر بسکتبال به پایان رسید و دو تیم تا ساعاتی دیگر بازی دوم را در سری دیدارهای هفتگانه برگزار می کنند.
کد خبر: ۸۹۴۵۹۱
پتروشیمی بندرامام - نفت ؛ هیجان در جنوب

به گزارش جام جم ورزشی ، تیم پتروشیمی بندرامام با یک برد خانگی در بازی دیروز به دنبال دومین پیروزی در بندرامام است تا در پایان دو مسابقه و نتیجه 2 بر صفر به دیدارهای بعدی فکر کند.
پتروشیمی بندرامام در بازی دیروز نشانه هایی از یک تیم مقتدر را فقط دقایقی به نمایش گذاشت اما در مجموع بازی خوبی نکرد که می توان سه دلیل را برای آن برشمرد:
- پتروشیمی بندرامام بعد از بازی های سخت در بسکتبال باشگاههای غرب آسیا در لیگ ایران بازی دشواری نکرد و استراحت بین تعطیلات تا بازی نخست فینال برای این تیم زیاد بود که به اصطلاح بدن های بازیکنان به خواب رفت.
-اضافه شدن حامد حدادی به تیم و زمان کم تمرینات برای هماهنگی نفرات با حدادی یکی دیگر از مشکلاتی بود که در نوع بازی پتروشیمی دیده شد با این حال حدادی با صلابت و با روحیه از قهرمانی در لیگ چین بازی خوبی به نمایش گذاشت و امتیاز آورترین بازیکن میدان بود.
-نفت آبادان با بازی دیروز خود تیم پتروشیمی بندرامام را بیدارتر کرد زیرا از امروز تا بازی های بعدی پتروشیمی می داند نباید بازیکنان حریف را دستکم بگیرد و باید تا آخرین لحظه با تیم سختکوش و باانگیزه نفت آبادان بجنگد.
برای نفت آبادان که بین تیم های دانشگاه آزاد و شیمیدر از فرصت ها بهره برد و خود را به عنوان فینالیست مطرح کرد بازی خوب در بندرامام یک عامل روانی مطلوب بشمار می آید و این تیم در شروع مسابقه امروز نیز با همان انگیزه ها به دیدار حریف می آید بنابراین رقابت دو تیم دوباره هیجان فینال لیگ برتر را بالا می برد .
این هیجان تا زمانی که پترویی ها بویژه سوسا ، تاکوان ، یخچالی ، داورپناه و زنگنه با حدادی بازی هماهنگ تری به نمایش نگذارند ممکن است برابر داوودی ، جمشیدی ، آتشی ، حسن زاده و خارجی های خوب نفت آبادان ادامه پیدا کند اما وای از آن روزی که همه برنامه های تیم پتروشیمی بندرامام در زمین مسابقه پیاده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها