هفته بیست و پنجم لیگ برتر

استقلال خوزستان صدرنشین لیگ شد

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال

استقلال در خطر از دست دادن صدر

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال جمعه با چهار دیدار پیگیری می شود.
کد خبر: ۸۹۳۱۵۴
استقلال در خطر از دست دادن صدر

به گزارش جام جم ورزشی ، بازی های مهمی برگزار می شود که نگاهی به این دیدارها می اندازیم:

سیاه جامگان - فولادخوزستان

حتی دیدار ته جدولی ها هم دیدن دارد. نماینده مشهد اگر فولاد را شکست دهد چهاردهم باقی می ماند اما اگر ببازد به رده پانزدهم می رود و بیشتر به سقوط نزدیک می شود.

فولاد خوزستان هم برای اینکه در رده دوازدهم باقی بماند باید سه امتیاز را بگیرد. تساوی بهترین نتیجه برای رقبای دو تیم در ته جدول است.

گسترش فولاد- راه آهن

تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز بعد از پیروزی جالب 4 بر 3 مقابل ذوب آهن اصفهان خودش را برای یک پیروزی دیگر مقابل تیم انتهای جدولی راه آهن آماده می‌کند. راه آهن هم سه شکست متوالی تجربه کرده و برای بقا شرایط سختی دارد. این تیم از نظر مالی هم با مشکلات زیادی مواجه است و شمارش معکوس برای سقوط این تیم آغاز شده مگر اینکه این تیم بتواند در تبریز پیروز شود.

صبای قم- سایپا

صبای قم 8 هفته است که پیروز نشده، شاگردان علی دایی انگار طلسم شده‌اند. صبا این هفته هم در خانه میزبان تیم سایپاست. سایپایی که بعد از باخت به تراکتورسازی به حاشیه رفت و حتی شایعه تغییر کادرفنی سایپا هم مطرح شد.

باید دید که شاگردان مجید جلالی می‌توانند با یک برد از زیر فشار انتقادهای مدیران باشگاه خارج شوند یا این روند ادامه خواهد داشت. مجید جلالی و علی دایی هر دو در مقطعی از فصل ادعای قهرمانی کردند اما اکنون شانس زیادی برای کسب این عنوان ندارند و در واقع این دو تیم که در ابتدای فصل در جمع تیم‌های بالای جدول بودند به نوعی مدعیان مجازی قهرمانی بودند.

استقلال اهواز- استقلال خوزستان

دربی خوزستان به رنگ کاملا آبی است. برنده این بازی هر تیمی باشد بازهم صدرنشین لیگ یک تیم آبی خواهد بود! اگر شاگردان ویسی پیروز شوند 46 امتیازی می‌شوند و به طور موقت جای استقلال را در صدر می‌گیرند. مساوی اما به سود استقلال تهران خواهد بود. استقلال اهواز هم که در رده شانزدهم و آخر جدول لیگ است و فاصله زیادی با سقوط به لیگ دسته اول ندارد. این تیم با 44 گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد و استقلال خوزستان هم با 13 گل قویترین خط دفاع را، بنابراین بعید است که شاگردان ویسی در این بازی پیروز نشوند و به صدر نرسند. در واقع اگر استقلال اهواز از همنام خود امتیاز بگیرد می‌توان گفت یک شگفتی خلق شده است اما احتمال دارد در روزجمعه استقلال تهران صدر را از دست بدهد.

برنامه هفته بیست و پنجم
جمعه 20 فروردین 95
استقلال اهواز- استقلال خوزستان- ساعت 19
سیاه جامگان مشهد- فولاد خوزستان- ساعت 17
صبای قم- سایپا- ورزشگاه یادگارامام قم ساعت 18
گسترش فولاد- راه آهن- ورزشگاه اختصاصی گسترش ساعت 17

شنبه 21فرودین

ملوان بندرانزلی – پرسپولیس- ورزشگاه تختی انزلی ساعت 17 و 30 دقیقه

یکشنبه 22 فروردین 95
نفت تهران- پدیده خراسان- ورزشگاه تختی ساعت 19
ذوب آهن- تراکتورسازی تبریز- ورزشگاه فولاد شهر ساعت 17
استقلال تهران- فولاد مبارکه سپاهان – ورزشگاه آزادی ساعت 19

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها