هریتیک روشن بازیگر سرشناس بالیوودی به صورت رسمی از طرفداران پاپ فرانسیس عذرخواهی کرد. این عذرخواهی به دلیل یک تویت جنجالی منتسب به این بازیگر است.
کد خبر: ۸۹۲۸۱۲
عذرخواهی هریتیک روشن از طرفداران پاپ

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایندیا اف ان، روشن که در یک جنگ لفظی با «کانگانا رانوت» دیگر بازیگر هندی است، در این دعوا پای پاپ را هم به میان کشید.

وی در جریان این جنگ لفظی، در تویت خود نام پاپ را هم مطرح کرد و در باره وی نیز حرف هایی زد اما تویت هریتیک روشن باعث واکنش منفی بسیاری از مردم هند و مسیحیان این کشور شد.

مخالفان به این نکته اشاره کردند که بازیگرانی مثل هریتیک روشن نباید در جنگ های لفظی شان با همکاران خود، پای کسانی را وسط بکشند که هیچ ارتباطی با موضوع و ماجرا ندارند.

هریتیک روشن که متوجه حساسیت موضوع شد و حتی تذکر رسمی هم از سوی مسئولان حقوق اقلیت های قومی و مذهبی گرفت، بلافاصله واکنش نشان داد و تلاش کرد ماجرا را سروسامان دهد.

او در تویت تازه خود نوشت قصد ناراحت کردن هموطنان مسیحی خود و کاتولیک ها را نداشته و مطرح کردن نام پاپ در جنگ لفظی اش با دیگر بازیگر هندی، کار اشتباه و نادرستی بوده است.

این عذرخواهی در حالی صورت گرفت، که شایعاتی مبنی بر شکایت قانونی از وی در رسانه های گروهی هند مطرح شده است. ظاهرا قرار است این شکایت از سوی گروه ها و نهادهای مسیحی صورت گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها