نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت تصریح کرد: تاخیر ایجاد شده توسط عربستان برای انجام مذاکرات مقدماتی حج، به معنای آن است که نمی‌خواهند حج انجام شود.
کد خبر: ۸۹۲۲۹۰

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی‌عسکر در نخستین دیدار سال 95 با کارکنان سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به موانع ایجاد شده برای سفر رئیس سازمان حج و زیارت به عربستان، ابراز امیدواری کرد، مقام‌های سعودی در روزهای آینده در مورد سفر هیات حج ایران به عربستان تصمیم‌گیری کنند.

وی افزود: بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت براساس رسالت خود تاکنون تمام تلاش‌شان را به کار برده‌اند تا حج امسال در زمان مقرر انجام شود، اما متاسفانه تاخیر ایجاد شده توسط عربستان برای انجام مذاکرات مقدماتی و فراهم شدن مقدمات حج مانند آموزش، تامین مسکن، حمل و نقل، تغذیه و... به معنای آن است که نمی‌خواهند حج انجام شود.

سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به سخنان وزیر خارجه عربستان که حج را از روابط سیاسی دو کشور جدا دانسته بود، بیان کرد: آنچه در عمل مشاهده می‌شود، مغایر با این گفته سعودی‌هاست. وی ادامه داد: اگر در روزهای آینده گفت‌وگوهای طرفین انجام نشود، شرایط برای برگزاری حج مطلوب بسیار دشوار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها