سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از امدادرسانی به بیش از 3600 تن در پی وقوع سیل و آبگرفتگی در 9 استان کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۲۹۶
امدادرسانی به 3600 تن در پی وقوع سیلاب در 9 استان

به گزارش جام جم آنلاین، سید مصطفی مرتضوی با بیان اینکه استان‌های آذربایجان غربی، ایلام، تهران، خوزستان، زنجان، فارس، کردستان، کرمانشاه و مازندران در 48 ساعت گذشته متاثر از سیل و آبگرفتگی بودند، گفت: در ١٧ شهر و روستا امدادرسانی انجام شده و طی این مدت 3690 تن خدمات امدادی دریافت کرده‌اند.

وی افزود: از این میان 63 تن به مناطق امن و سه نفر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند. همچنین سه تن نیز خدمات درمانی سرپایی دریافت کرده و 760 نفر از مسافران نیز به دلیل مسدود شدن محور بانه – سقز در چهار ورزشگاه شهر بانه اسکان داده شدند.

مرتضوی با بیان اینکه متاسفانه دو نفر نیز در شهرستان مریوان جان خود را از دست دادند، گفت: تخلیه آب از 60 واحد مسکونی نیز انجام شده و 20 خودروی سواری نیز از مسیر سیلاب رها شدند.

وی با بیان اینکه 193 نفر در غالب 46 تیم در این عملیات ها حضور داشتند، گفت: طی دو روز گذشته 680 بسته غذایی، 700 بطری آب معدنی، 260 قرص نان و 640 تخته پتو میان حادثه دیدگان توزیع شده است.

منبع: ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها