روز تعطیلی که به تقویم ایران اضافه شد!

گاف مضحک تد کروز درباره ایران

جنجال دو نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر سر همسرانشان ابعاد جدیدی گرفته و ترامپ تهدید کرده است نسبت به همسر تد کروز دست به افشاگری خواهد زد!
کد خبر: ۸۹۱۰۴۸
ترامپ به کروز: آبروی زنت را می برم!/ کروز: همسرت زیباست اما هایدی عشق من است!

به گزارش جام جم انلاین ، دونالد ترامپ و تد کروز دو نامزد رقیب جمهوری‌خواه در انتخابات درون حزبی که مقدمه‌ای برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است، هم‌اکنون در توییتر خود به رفاع از همسران خود روی آوردند.

تنش جدید پس از آن آغاز شد که یک گروه سیاسی هوادار کروز، تبلیغی متعلق به همسر ترامپ را منتشر کردند که او را برهنه نشان می‌دهد. از این رو ترامپ تهدید کرد که آبروی همسر کروز را خواهد بود.

در فیلم عکسی که همسر ترامپ را برهنه نشان می‌دهد، نوشته شده است: «این میلانیا ترامپ است، بانوی اول آینده، یا این‌که می‌توانید روز سه‌شنبه کروز را انتخاب کنید».

ترامپ می‌گوید که کروز عامل انتشار عکس همسر او است. هم‌اکنون دو نامزد در حال رقابت برای به دست آوردن آرای جمهوری‌خواهان در دو ایالت یوتا و اریزونا هستند.

گروه «میک آمریکا اوسم» که عکسا را منتشر کرده، می‌گوید که این اقدام با هماهنگی کمپین تبلیغاتی کروز نبوده است.

ترامپ در توییتر نوشه است: «خدای من.. سناتور کروز.. با این عکس تا این حد از سطح پایین رسیدی.. تو از عکس میلانیا در جلسه عکاسی مجلیه جی کیو استفاده کردی، مراقب باش وگرنه آبروی همسرت را خواهم برد».

ترامپ این توییتر را حذف کرد و پس از آن نوشت:‌«تد کروز دروغگو اندکی پیش از عکس مانیلا مرتبط با جلسه عکاسی مجله جی کیو استفاده کرده، این دروغگو مراقب باشد وگرنه آبروی همسرت را خواهم برد».

کروز در توییتر نوشت:‌ «ما عکس همسرت را منتشر نکردیم دونالد، اگر سعی کنی به هایدی حمله کنی ترسوتر از چیزی خواهی بود که گمان می‌کردیم».

این تنش به شبکه سی‌ان‌ان هم کشیده شد. تد کروز گفت:‌ «او (ترامپ) به سرعت به همسر من حمله کرد. اگر بخواهد رقابت را شخصی کند باید بر من متمرکز شود زیرا هایدی از تنش ما به دور است». ترامپ در توییتی دیگر نسبت به پاکدستی کروز تشکیک کرد.

پیشتر هم تد کروز در واکنش به انتشار عکسی تمسخر آمیز از همسرش خطاب به ترامپ گفته بود: همسرت (ملینیا) زیباست اما "هایدی" عشق زندگی من است!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها