رادیو کرمانشاه یکی ازقدیمی‌ترین و پرافتخارترین رادیوهای کشوراست که سال 61 به یک فرستنده 20 کیلوواتی مجهزشد و در سال 75 شبکه استانی صدا (شبکه زاگرس) با تولید و پخش بیش از 12 ساعت برنامه در روز آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۹۰۸۰۰
مرکز کرمانشاه با 30 برنامه رادیویی در نوروز

به گزارش جام جم سیما ، تلویزیون کرمانشاه نیز در سال 1349 با نصب یک دستگاه فرستنده 50 وات کار خود را آغاز کرد و بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با راه‌اندازی 210 ایستگاه تلویزیونی در سطح استان فعالیت خود را گسترش داد و شبکه استانی سیما (زاگرس) نیز هشتم خرداد سال 1380 با سه ساعت و نیم پخش برنامه در روز متولد شد و در حال حاضر با تولید و پخش 24 ساعت برنامه در روز خدمتگزار مردم شریف استان است.

صدا و سیمای مرکز کرمانشاه در دوران هشت سال دفاع مقدس تلاش کرد به وظیفه فرهنگی و رسانه‌ای خود به نحو احسن عمل کرده و در مقابل رشادت‌های بسیار رزمندگان دلیر و مردم شریف استان ادای دین کند.

تولید مستند‌های سیگنال سمی، اطلس کرمانشاه، آواری دوردست، سال‌های سیاه، قره سو، نفوذ و سریال مجردها و تولید 86 قسمت نمایش رادیویی از مهم‌ترین تولیدات صدا و سیمای کرمانشاه است.

برنامه‌های نوبهار، راهیان نور، سلام کرمانشاه و جشن گل‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های صدا و سیما در ایام نوروز است. صدا و سیمای کرمانشاه با تولید 30 قسمت برنامه رادیویی «از خاکریز تا خدا» با محوریت کاروان راهیان نور از 15 اسفند تا 15 فروردین به صورت زنده و ارتباط با سایر مراکز، اخبار مربوط به اردوهای راهیان نور را منعکس خواهد کرد.

ضمیه نوروزی جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها