حمید سوریان فرنگی کار وزن ۵۹ کیلوگرم کشورمان در دور نخست رقابت های گزینشی المپیک در قاره آسیا نتیجه را به حریف ژاپنی واگذار کرد. این کشتی گیر دو بار دیگر برای کسب سهمیه المپیک فرصت دارد.
کد خبر: ۸۹۰۳۹۷
سوریان از کسب سهمیه المپیک بازماند

به گزارش جام جم ورزشی ، حمید سوریان در این مسابقات که در شهر آستانه قزاقستان در حال برگزاری است، در دور نخست مقابل«شی نی بو اوتا» از ژاپن دارنده مدال های نقره و برنز آسیا ۴ بر ۷ نتیجه را واگذار کرد. در این رقابت ها تنها کشتی گیران فینالیست می توانند سهمیه المپیک را کسب کنند.

بشیرباباجان زاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی فردا (شنبه) و امید نوروزی در وزن ۶۶ کیلوگرم کشتی فرنگی و کمیل قاسمی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد روز اول فروردین ماه برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ برزیل به مصاف رقبای خود می روند.

اولین مسابقات گزینشی المپیک (برای تمامی کشورها) ۲۲ تا ۲۴ آوریل سال ۲۰۱۶ (۲ تا ۴ اردیبهشت ۹۵) در اولان باتور مغولستان برگزار می شود که در هر وزن سه نفر در رشته مردان مجوز حضور در المپیک را کسب می کنند و دومین رقابت گزینشی المپیک ۶ تا ۸ می سال ۲۰۱۶ (۱۶ تا ۱۸ اردیبهشت ۹۵) در شهر استانبول ترکیه انجام خواهد شد که در هر وزن دو نفر اول رشته مردان مجوز حضور در مسابقات را بدست می آورند.

به ترتیب تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای کسب سهمیه وزن ۵۹ کیلوگرم هنوز دو مسابقه دیگر پیش رو دارد.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها