تیم فوتبال بارسلونا با برتری مقابل آرسنال در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا حضورش را در مرحله یک چهارم نهایی مسجل کرد.
کد خبر: ۸۹۰۳۳۸
«MSN» به توپچی‌ها هم رحم نکرد

به گزارش جام جم ورزشی ، تیم های فوتبال بارسلونا و بایرن مونیخ از ساعت ۲۳:۱۵ روز چهارشنبه دیدار برگشت خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در ورزشگاه نوکمپ برگزار کردند که در پایان تیم بارسلونا ۳ بر یک حریف خود را شکست داد و در مجموع دو بازی رفت و برگشت ۵ بر یک برنده شد و به مرحله بعد صعود کرد.

در ورزشگاه نیوکمپ و در زیر بارش شدید باران بارسلونا به مصاف آرسنال رفت. توپچی های لندنی که در دیدار رفت ۲ بر صفر مغلوب شده بودند بازی را نسبتا خوب شروع کردند و بعد از چند حرکت رو به جلو و به خصوص شوت راه دور مسوت اوزیل دروازه ترشتگن را تهدید کردند.

بارسلونا در دقیقه ۱۶ نخستین خطر جدی بازی را رقم زد. پاس بلند نیمار برای مسی با استپ و شوت سریع او همراه شد اما اوسپینا آن را با واکنشی عالی به کرنر فرستاد. در دقیقه ۱۸ بارسلونا به گل رسید. نیمار روی پاس سوارز فرار کرد و با یک بغل پای دقیق دروازه آرسنال را گشود.

بعد از این گل بازیکنان بارسلونا تقریبا انگیزه خود را از دست دادند و این فرصت خوبی برای آرسنال بود که در نبوکمپ شانس خود را برای گلزنی امتحان کند. در این بین یک بار ضربه الکسیس سانچس به بیرون رفت و بار دیگر متیو با یک تکل به موقع اجازه گلزنی را به آرسنال نداد تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر آبی اناری ها خاتمه یابد.

نیمه دوم را هم تیم آرسنال خوب شروع کرد و بالاخره توانست دروازه بارسلونا را باز کند. در دقیقه ۵۱ محمد الننی با یک ضربه دقیق و دیدنی دروازه ترشتگن را گشود.

بارسلونا بعد از این گل میدانداری کرد و اگر واکنش خوب اوسپینا نبود ضربه مسی می توانست گل دوم آبی اناری ها را به دنبال داشته باشد. در پاسخ به این حمله، آرسنال یک ضد حمله خطرناک را توسط ولبک زد که نتیجه ای از آن نگرفت.

بارسلونا در دقیقه ۶۵ گل دوم خود را به ثمر رساند. سانتر دنی آلوس از راست را لوئیس سوارس با یک قیچی زیبا به تاق دروازه آرسنال کوبید. در ادامه بارسلونا همچنان میداندار بود و در دقایق پایانی به گل سوم خود نیز دست یافت.

در دقیقه ۸۸ نوبت به لیونل مسی رسید تا دروازه حریف را باز کند. این گل باعث شد تا مثلث MSN کار خود در این دیدار اروپایی تکمیل کند. با توجه به برتری ۲ بر صفر آبی اناری‌ها در دیدار رفت، این تیم در مجموع ۵ بر یک برنده شد و با اقتدا راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها