مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان

استقرار 1000 نفر از نیروهای امدادی و انتظامی در جاده‌های استان اصفهان

معاون فرماندار تهران:

انفجار کپسول عامل حادثه بازار تهران / خرابکاری در کار نیست +عکس

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار تهران با بیان اینکه حادثه عصر امروز (چهارشنبه) پاساژ قیصریه پایتخت ناشی از انفجار کپسول هوابرش بود گفت: در این ارتباط به هیچ عنوان خرابکاری در کار نیست و این حادثه در اثر سهل انگاری رخ داده است.
کد خبر: ۸۹۰۱۸۰
انفجار کپسول عامل حادثه بازار تهران / خرابکاری در کار نیست +عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، علی اصغر ناصربخت شامگاه چهارشنبه گفت: حدود ساعت 17 و 15 دقیقه امروز کپسول هوابرشی در ورودی پاساژ قیصریه تهران معروف به طلافروشان در حین کار منفجر شد که بر اثر آن بیش از 39 نفر مصدوم شدند.

وی تصریح کرد: 15 نفر از مصدومان به بیمارستان های مختلف تهران منتقل شدند که حال دو نفر وخیم گزارش شده است.

ناصربخت با اشاره به اینکه نیروهای امدادی و انتظامی از جمله اورژانس، آتش نشانی و پلیس از دقایق اولیه به طور گسترده در محل حادثه حاضر شدند، یادآور شد: سال گذشته نیز در اثر سهل انگاری شاهد وقوع حادثه ای در همین پاساژ بودیم که مصدومانی برجای گذاشت.

معاون فرماندار تهران تاکید کرد: پس از بررسی های لازم مشخص شد که این حادثه ناشی از انفجار کپسول هوابرش بوده و خرابکاری در کار نبوده است.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران نیز ساعتی پیش از حادثه انفجار کپسول گاز در پاساژ قیصریه بازار تهران خبر داد و گفت: در این حادثه 39 مصدوم بدحال توسط تکنیسین های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها