شبکه دو سیما تا آخرین روزهای سال ۹۴، تحت برنامه ای با عنوان «آخرسالی» همراه مخاطبان خود خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۰۱۰۳
شبکه ۲ با «آخر سالی» به پیشواز سال نو می رود

به گزارش جام جم سیما، مجموعه «آخر سالی» با حال و هوایی شاد و مفرح و با حضور مهمانانی از حوزه های مختلف تلاش می کند تا اوقاتی خوش برای بینندگان این شبکه در آخرین روزهای سال 94 تدارک ببیند.

از حوزه «سینما، تلویزیون و رادیو» حضور کارگردان، بازیگر و عوامل فیلم تحسین شده «ایستاده در غبار»، عوامل سریال نوروزی «زعفرانی»، مهمانانی از سریال های موفق شبکه دو در سالی که گذشت از «گاهی به پشت سر نگاه کن» تا «کیمیا»، عوامل مجموعه موفق دیرین دیرین، دست اندرکاران برنامه های موفق شبکه دو در سال 94 همچون جیوگی، غیرمحرمانه، ثانیه ها، محله گل و بلبل و ...، گویندگان و صداهای خاطره انگیز و ماندنی رادیو، خبرنگاران بخش خبری 20:30 ، مستندسازان و ... در «آخر سالی» گنجانده شده است.

همچنین در حوزه اجتماعی پرستو صالحی و بهار ارجمند از تشکل مردمی 8=1، مبدع دیوار مهربانی و ... را می توان در این ویژه برنامه مشاهده کرد و از تدارک ویژه های شبکه دو برای سال تحویل نیز مطلع شد.

«آخرسالی» کاری است از گروه امور اجتماعی شبکه دو به تهیه کنندگی سمانه فراهانی و اجرای شهرام شکیبا که از 25 تا 28 اسفند 94 به روی آنتن می رود. این برنامه چهارشنبه و پنج شنبه از ساعت 18:30 تا قبل از خبر 20:30 و بعد از خبر20:30 تا 21:30 و جمعه به طور متناوب از ساعت 11 صبح تا 24 از شبکه دو پخش می شود.

منبع: تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها