هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا امروز آغاز می‌شود. خوشبختانه نمایندگان فوتبال کشورمان تا اینجای کار عملکرد قابل دفاعی داشته‌اند. تراکتورسازی با دو برد پیاپی پیشتاز گروه سوم این رقابت‌هاست و سپاهان نیز با سه امتیاز در رده دوم گروه اول قرار دارد؛ دو تیمی که در روزهای منتهی به آغاز این رقابت‌ها و با توجه به نتایجی که در لیگ برتر ایران می‌گرفتند، کمتر کسی تصور می‌کرد این نتایج را رقم بزنند. این دو تیم نه‌تنها در عرصه آسیایی در دو بازی ابتدایی خود خوب کار کردند که نتایج خوب در این رقابت‌ها باعث شد تا حدودی در لیگ هم به خود بیایند.
کد خبر: ۸۸۹۶۴۲

تراکتورسازی در هفته‌های اخیر لیگ به هیچ تیمی نباخته و سپاهان نیز پس از چند هفته نخستین پیروزی خود را در لیگ ایران به‌دست آورده است.

در چنین شرایطی رویارویی فوتبال ایران با فوتبال قدرتی ازبکستان که حریفان ازبک هم در دو هفته ابتدایی نتایج نسبتا قابل قبولی گرفته‌اند، جالب توجه خواهد بود.

امیر قلعه‌نویی‌ سرمربی تراکتورسازی بخوبی می‌داند که نباید هیچ چیز را به دو هفته پایانی این رقابت‌ها و دیدار با الهلال عربستان موکول کند، زیرا این حریف نامدار سال‌هاست در عرصه آسیا از مدعیان به حساب می‌آید و تراکتورسازی برای صعود باید در همین چهار بازی ابتدایی بار خود را ببندد. حریف امروز تراکتورسازی در دو بازی قبلی خود در خانه 2 بر2 الهلال را متوقف کرد، اما در عربستان 4 بر یک به این تیم باخت.

قلعه‌نویی با علم به این موضوع در نشست خبری قبل از دیدار گفت: پاختاکور تیم ریشه‌داری است که در صدر جدول ازبکستان قرار دارد. باید سرعت این تیم را بگیریم تا بتوانیم با امتیاز ازبکستان را ترک کنیم. در مجموع امیدوارم بازی خوبی از آب در بیاید. سرمربی تراکتورسازی در مورد این‌که آیا در خارج از خانه‌ هجومی بازی می‌کنند، تصریح کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، هدف اول ما این است که گل نخوریم و سپس به گل برسیم. اگر با امتیاز بازگردیم حسنش این است که اختلاف امتیازات ما باقی می‌ماند و شانس صعودمان بالا می‌رود.

استیماچ: حریف را می‌شناسیم

سپاهان هم این فرصت را دارد در اصفهان سه امتیاز ارزشمند از تیم لکوموتیو بگیرد و با توجه به دیدار سخت النصر با الاتحاد در صدر جدول گروه اول قرار گیرد.

با این حال استیماچ که همچنان وضعیت متزلزلی روی نیمکت سپاهان دارد، بخوبی می‌داند حریف سرسختی پیش‌رو دارد.

لکوموتیو در دو دیدار قبلی خود برابر الاتحاد به تساوی یک بر یک دست یافته است. او دیروز در نشست خبری قبل از بازی گفت: این بازی برای ما بسیار مهم است و می‌‌تواند سرنوشت گروه را تعیین کند. برای برد در دیدار فردا همه جوانب را در نظر گرفته‌ایم. تیم حریف تیم ملی کوچک ازبکستان است و کار ساده‌ای مقابل این تیم نداریم، اما برای برد به مصاف حریفمان می‌رویم تا مانند بازی با النصر آنها را در ایران شکست دهیم. سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این پرسش که تیم حریف را چگونه ارزیابی می‌کند، خاطرنشان کرد: ما همه بازی‌های آنها را آنالیز کرده‌ایم، تیم حریف ویژگی‌های خوبی دارد و آنها را دست‌کم نمی‌گیریم.

برنامه امروز لیگ قهرمانان آسیا

گروه A: سپاهان ایران ـ لکوموتیو ازبکستان (ساعت16)، الاتحاد عربستان ـ النصر دبی (21 و 5 دقیقه)

گروه C: پاختاکور ازبکستان ـ تراکتورسازی ایران(19 و 15 دقیقه)، الهلال عربستان ـ الجزیره امارات (22 و 15 دقیقه)

گروه E: جونبوک موتورز کره‌جنوبی ـ بین دونگ تایلند (13 و 30 دقیقه)، اف‌سی توکیو ـ جیانگسو چین (14)

گروه G: ملبورن ویکتوری استرالیا ـ سامسونگ کره‌جنوبی (12 و 15)، شانگهای چین ـ گامبااوزاکا ژاپن(15)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها