منوچهر هادی و یکتا ناصر بتازگی زندگی مشترک خود را آغاز کردند. این زوج درباره حس و حال این روزهای خود صحبت‌های شیرینی انجام دادند و سال 94 را به عنوان سالی پر از اتفاقات خوب ذکر کردند.
کد خبر: ۸۸۹۵۸۴
منوچهر هادی و یکتا ناصر از زندگی مشترک و سینما گفتند

منوچهر هادی، کارگردان و یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون طی مراسمی به‌عقد یکدیگر درآمدند و جدیدترین زوج سینمایی ایران را تشکیل دادند. به همین مناسبت باشگاه خبرنگاران درباره این پیوند و مسائل سینمایی، گفت‌وگویی با این زوج جوان انجام داده است.

در این گفت‌وگو منوچهر هادی بیان کرد: مهم‌ترین اتفاق زندگی من در سال 94، آغاز زندگی با یکتا ناصر بود که در روز پنجشنبه 20 اسفند رقم خورد. از این بابت خوشحالم چراکه امید من در زندگی با این کار بیشتر شد.

یکتا ناصر هم درباره ازدواجش با منوچهر هادی گفت:‌ روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارم و حسم نسبت به این ازدواج، مثبت است. پایان سال 94 و شروع سال 95 با این اتفاق مهم در زندگی من و منوچهر هادی رقم خورد و امید دارم همه چیز خوب پیش برود.

ناصر همچنین در مورد اتفاق مهم دیگر سال 94 گفت: سال 94 برای من سالی پربار و البته پرکار بود. من از اوایل امسال با فیلم «من سالوادور نیستم» ـ که در کشور برزیل فیلمبرداری شد ـ شروع کردم و تا ده روز پیش مشغول کار کردن بودم. امسال از نظر کاری، سالی سخت ولی بسیار پربار و مهم در زندگی‌ام بود و بازخورد آن در سال آینده آشکار خواهد شد.

در ادامه این گفت‌وگو، هادی درخصوص سال 94 و اتفاقات مهم در زندگی‌اش اظهار کرد: در کنار ازدواجم، از لحاظ کاری امسال برای من سالی بسیار ویژه بود. فیلم‌ من سالوادور نیستم و اکران آن در سینماهای کشور و از آن مهم‌تر ساخت فیلم «کارگر ساده نیازمندیم» به عنوان بهترین کار سینمایی من، در این سال رقم خورد. مجموع تمام این وقایع، سال 94 را برای من به سالی ویژه تبدیل کرد.

این کارگردان همچنین درخصوص من سالوادور نیستم، بیان کرد: این فیلم نزدیک به سه هفته است در حال اکران است و رضا عطاران و یکتا ناصر دو نقش اصلی این اثر را بازی می‌کنند. این فیلم به لحاظ جذب مخاطب و رونق گیشه موفق بوده است و در این مدت نزدیک به دو میلیارد تومان فروش داشته که در اسفند ماه این میزان فروش یک رکورد است. شرط من برای ساختن من سالوادور نیستم، حضور رضا عطاران بود که خوشبختانه این عمل نیز محقق شد. این اثر صرفا برای سرگرمی مردم ساخته شده است و برای مردم لحظات شاد ایجاد می‌کند.

کارگردان من سالوادور نیستم در پایان صحبت‌های خود در مورد حضور کودکان در سینما گفت: حضور این قشر در سینما اتفاق خوبی است، اما باید مراقبت کرد این کار، کودکان را از تحصیل دور نکند.

در ادامه این گپ و گفت، یکتا ناصر در مورد اتفاقات سینمایی سال 94 و وجود فیلم‌های باکیفیت در سینمای ایران گفت: حضور جوانان در سینمای ایران بسیار حائز اهمیت است و این موضوع در سینمای ایران و در جشنواره فجر سی و چهارم خود را نشان داد، ولی این حرف به این معنا نیست که سینمای ایران در سالی که گذشت پربار بود و باید به این اشخاص تبریک گفت. سینمای ایران حدی دارد که بیشتر از آن نمی‌تواند جلو برود. کسانی که پوستر من سالوادور نیستم را پاره می‌کنند، به طور حتم با نفس سینما مشکل دارند و نمی‌گذارند سینما پا بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها