جوانی که هنگام نزاع بین داماد یک خانواده و برادر جوان همسرش ، وارد نزاع شده و مرد جوان را به قتل رسانده است ، در جلسه دادگاه با انکار اعترافات خود در اداره آگاهی گفت: همه حرفهایم در بازجویی ها دروغ بود ، من قاتل نیستم.
کد خبر: ۸۸۹۲۶

در جلسه محاکمه این جوان 20 ساله به نام قربان - که به اتهام قتل مرد جوانی به نام مجید - پ در قرچک ورامین از سوی 5قاضی شعبه 74 محاکمه می شد - ابتدا دادیار دلداری به عنوان نماینده دادستان به بیان کیفرخواست پرداخته و عنوان کرد: متهم 14 اسفند سال گذشته اقدام به قتل مرد جوانی که از آشنایان آنها بوده ، کرده است . وی گفت : متهم در تمامی مراحل بازجویی به قتل اعتراف کرده و بر این اساس ، برای وی درخواست صدور حکم قانونی دارم . پدر مقتول نیز هنگامی که در جایگاه قرار گرفت ، با درخواست قصاص برای متهم در توضیح ماجرای جنایت گفت : چند لحظه قبل از جنایت ، با دامادمان و برادرش به دلیل برخی مشکلاتی که میان ما به وجود آمده بود جر و بحث کردیم و پس از آن که آنها مرا کتک زدند بشدت مجروح شدم و مرا به بیمارستان منتقل کردند. لحظاتی بعد هنگامی که در بیمارستان به هوش آمدم ، متوجه شدم پسرم را نیز در حالی که خون زیادی از وی رفته ، به همان بیمارستان آورده اند. وقتی که جویای موضوع شدم ، متوجه شدم فرزندم لحظاتی بعد از نزاع اولیه و جریان کتک خوردن من ، به دامادمان اعتراض کرده که هنگام نزاع ، جوان ناشناسی از راه رسیده و فرزندم را با وارد آوردن ضربه چاقو به گلو به قتل رسانده است . وی گفت : ما نه جوان متهم به قتل را می شناسیم و نه قبلا درگیری ای با او داشته ایم اما احتمال می رود وی از اقوام دامادمان باشد. همسر مقتول نیز خطاب به هیات قضات گفت : از متهم بپرسید چرا در دعوایی که هیچ ربطی به وی نداشته ، وارد شده و در همان لحظه اول اقدام به قتل کرده است.

قاتل فضول

در ادامه جلسه دادگاه هنگامی که متهم به قتل در جایگاه دفاع قرار گرفت ، با وجود آن که قبلا به قتل مرد جوان با وارد آوردن ضربه چاقو به گردن وی اعتراف کرده بود ، با انکار اتهام قتل گفت: نمی دانم چه کسی ضربه مرگبار را به گردن مقتول زده اما من تنها یک چاقو به سمت او پرتاب کردم و فکر نمی کنم که آن باعث قتل شده باشد. وی درباره انگیزه اش از دخالت در نزاع خونین گفت : روز حادثه در حال عبور از جلوی خانه مقتول بودم که دیدم وی با دامادشان که از اقواممان است درگیر شده ، به سرعت از ماشین پیاده شدم و به سمت آنها رفتم و قصد جدا کردنشان را داشتم اما هنگامی که مقتول و برادرانش مرا کتک زدند ، عصبانی شدم و چاقویی به سمت مقتول پرت کردم. مطمئن هستم چاقو به گردن او نخورده و بازوی او را زخمی کرده است . از او سوال شد با توجه به آن که پزشکی قانونی تنها جای یک ضربه را روی بدن مقتول تشخیص داده ، چطور این مساله امکان دارد که وی پاسخ داد: پزشکی قانونی دروغ می گوید. قاضی کوه کمره ای ، رئیس شعبه 74 در ادامه از وی سوال کرد: تو بعد از پرتاب چاقو فرار کردی و حتی ماشین خود را در مکان نزاع جا گذاشتی که وی پاسخ داد: نمی دانم چه کسی ضربه را به گردن مقتول زد اما من پس از آن که دیدم لباسهای مقتول خونی است ، ترسیدم و فرار کردم. با اظهارات متهم ، قضات شعبه 74 بزودی رای نهایی متهم پرونده را صادر خواهند کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها