ابلاغ دستورالعمل چهارشنبه سوری به مناطق 22گانه شهر تهران

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از ابلاغ دستورالعمل چهارشنبه سوری به مناطق 22گانه شهر تهران خبر داد و گفت:کلیه پرسنل و ایستگاه ها در قالب 100تیم عملیاتی و 4500 نیرو در نواحی و سطح شهر تهران در آماده باش کامل هستند و باید توصیه های مهم ایمنی و حریق برای چهارشنبه آخر سال به شهروندان داده شود.
کد خبر: ۸۸۸۴۱۳
ابلاغ دستورالعمل چهارشنبه سوری به مناطق 22گانه شهر تهران

به گزارش جام جم آنلاین ، مجتبی عبدالهی در جلسه شورای معاونین خدمات شهری که با حضور مدیران ارشد این حوزه و معاونین خدمات شهری مناطق 22گانه برگزار شد، گفت: تغییر و تحول در سطح شهر تهران در آستانه عید نوروز و در طرح استقبال از بهار باید به شکل محسوسی دیده شود.

عبدالهی در ادامه با بیان این که استقبال از بهار به نوعی خانه تکانی از سطح شهر است، گفت:با برنامه ریزی های انجام گرفته در سطح مناطق 22گانه باید تغییرات اساسی در شهر تهران صورت گیرد و با نگهداشت مستمر؛ شهر برای حضور میهمانان نوروزی کاملا تمیز و مرتب باشد.

وی ادامه داد:تمامی مناطق در طرح استقبال از بهار نسبت به حذف زوائد بصری در چندین محور در مناطق 22گانه اقدام کنند و پیرایش شهری،شستشوی المان ها، تابلوها،مغازه ها،کرکره ها و سایبان ها،جداره ها و... مورد توجه ویژه قرار گیرد.

توصیه های مهم ایمنی و حریق برای چهارشنبه آخر سال به شهروندان

عبدالهی با تاکید بر این که روز سه شنبه تمامی مناطق و نواحی باید در آماده باش کامل باشند، اذعان داشت: توصیه های مهم ایمنی و حریق برای چهارشنبه آخر سال به شهروندان از طریق اطلاع رسانی و فرهنگ سازی صورت گیرد، ضمن این که دستورالعمل چهارشنبه سوری نیز به مناطق 22گانه ابلاغ خواهد شد.

وی به آماده باش کلیه پرسنل و ایستگاه ها در قالب 100تیم عملیاتی و 4500 نیرو در نواحی و سطح شهر تهران پرداخت و گفت:تمامی خودروهای عملیاتی و تیم های پیاده در مناطق و نواحی 123 گانه و گشت موتورسیکلت و... مسوولیت ایمنی شهر را بر عهده دارند.

عبدالهی تصریح کرد: با توجه به این که مناطق 22گانه مکان ها و نقاط پر خطر و ناایمن را شناسایی و تهیه کردند، بنابراین براساس تجربیات سال های گذشته نسبت به معرفی این نقاط به سازمان آتش نشانی اقدام کنند.

وی بر استفاده از ظرفیت ماشین آلات آتش نشانی تاکید کرد و گفت: تجهیزات کامل خاموش کننده، آبگیری تمامی تانکرها و استقرار آنها در محل های تعیین شده،تخلیه کلیه مخازن و جمع آوری مخازن پلاستیکی، توصیه به جایگاه های پمپ بنزین در سطح مناطق و یادآوری توصیه های ایمنی به آنان و... در دستور کار سازمان آتش نشانی قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها