رئیس اداره آموزش های شهروندی منطقه 7 از برگزاری کارگاه رموز بهتر زیستن در سرای محلات منطقه با هدف ارتقاء سطح آگاهی شهروندان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۶۷۷
برگزاری کارگاه رموز بهتر زیستن در منطقه 7

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، نادیا طاری با اعلام این مطلب افزود: در این کارگاه شهروندان با رموز داشتن زندگی شاد، آرام سازی فضای خانه و راهکارهایی در زمینه نحوه برخورد با بحران های زندگی آشنا می شوند.

وی تصریح کرد: کارگاه های آیین همسرداری و برنامه ریزی در زندگی، مشاوره گروهی، شهروند الکترونیک، رعایت اصول و آداب اجتماعی، نوسازی و بافت فرسوده، طرح تبلیغی نسیم بهشت و آموزش بازیافت از جمله اقدامات این اداره در راستای اجرای طرح استقبال از بهار است.

رئیس اداره آموزش های شهروندی منطقه 7 خاطرنشان کرد: مقابله با حوادث چهارشنبه سوری، جشنواره سفره هفت سین، جشنواره تخم مرغ رنگی، آموزش سبزه آرایی و برگزاری جشنواره غذا و شیرینی از دیگر برنامه هایی است که توسط این اداره در سرای محلات اجرا می شود.

وی از برگزاری دوره های آموزشی مسئولیت پذیری شهروندی در سرای محلات منطقه با هدف ارتقاء سطح فرهنگ شهروندی و آشنایی شهروندان با مسئولیت پذیری در جامعه خبر داد و گفت: تفاوت وظیفه با مسئولیت، همدلی و پیشرفت اجتماعی، نقش شهروند مسئول در زندگی شهری، شهروند مسئول و منافع و رفاه عمومی، مسئولیت پذیری برای مشارکت در مدیریت محله و تمیزی و زیبایی محله از جمله سرفصل های است که در این دوره ها، آموزش داده می شود.

طاری اظهار داشت: هر ماه به طور متوسط 70 کارگاه آموزشی با عناوین متنوع در سرای محلات منطقه هفت با هدف بالا بردن سطح آگاهی شهروندان و رفع نیازهای آموزشی آنها در زمینه های مختلف برگزار می شود.

وی یادآور شد: کارگاه آموزشی مهارت های زندگی یکی از عنوان های اصلی است که با 10 مهارت از قبیل تصمیم گیری، ارتباط موثر، تفکر نقاد و خلاق، کنترل استرس، خشم و ... در سرای محلات برپا می شود.

به گفته رئیس اداره آموزش های شهروندی منطقه 7، اداره آموزش‌های شهروندی منطقه با هدف تحقق عملی شهرداری به منزله نهاد اجتماعی و ارائه آموزش های مورد نیاز بر اساس حیطه شناختی اقشار مختلف شهروندان ساکن محله اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی با عناوین مختلف در سرای محلات می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها