مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فرصت ویرایش و ثبت نام برای افرادی که در موعد مقرر در کنکور سراسری سال ۹۵ ثبت نام نکرده اند، از فردا ۱۷ اسفند آغاز می شود.
کد خبر: ۸۸۷۲۵۴
ثبت ‌نام مجدد در کنکور ۹۵ از دوشنبه

به گزارش جام جم آنلاین ، دکتر حسین توکلی گفت: اطلاعات ثبت نامی داوطلبانی که در کنکور ۹۵ ثبت نام کرده اند از روز دوشنبه ۱۷ تا پنجشنبه ۲۰ اسفند ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان در صورت تمایل می توانند در روزهای اعلام شده نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

وی افزود: تعداد ۸۲۳ هزار و ۵۴۲ نفر تاکنون در کنکور سراسری ۹۵ ثبت نام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: همچنین به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که در موعد مقرر در کنکور ثبت نام نکرده اند، این امکان فراهم شده است که پس از مطالعه دفترچه ثبت نام و در صورت واجد شرایط بودن، تسبت به ثبت نام در کنکور ۹۵ اقدام کنند.

وی یادآور شد: تمامی داوطلبانی که پیش از این ثبت نام کرده اند و یا افرادی که تازه مایل به ثبت نام هستند، باید برای ویرایش اطلاعات و ثبت نام جدید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

توکلی تاکید کرد: اطلاعیه تکمیلی در این باره از روز شنبه اول اسفندماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد و داوطلبان می توانند اطلاعات کامل را دریافت کنند.

وی تاکید کرد: کنکور سراسری ۹۵ در صبح و بعد از ظهر روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ تیرماه ۹۵ در حوزه های امتحانی مربوط برگزار می شود و کارنامه در دهه دوم مردادماه منتشر می شود.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها