رئیس فدراسیون فوتبال گفت: هر بار نظرم برای شرکت در انتخابات فدراسیون تغییر می‌کند وقتی حالم خوب است می‌گویم در انتخابات شرکت می‌کنم و وقتی حالم بد می‌شود از این کار منصرف می‌شوم.
کد خبر: ۸۸۶۹۱۲
کفاشیان:حالم خوب می‌شود تصمیم به شرکت در انتخابات می‌گیرم

به گزارش جام جم ورزشی ، علی کفاشیان در حاشیه مراسم روز درختکاری در مورد 15 اسفند گفت: کمپ تیم‌های ملی همیشه باید جزو مناطق سرسبز باشد. به همین خاطر ما به روز درختکاری اهمیت می‌دهیم. امسال هوای ناسالمی در کشور داشتیم و دیدید که وضعیت چقدر سخت است. به همین خاطر امروز تصمیم گرفتیم در درختکاری فعال باشیم و کمپ را سرسبز کنیم. از شهرداری منطقه که به ما کمک کردند و به داد ما رسیدند تشکر می‌کنم.

وی در مورد زمان بازسازی چمن کمپ تیم‌های ملی عنوان کرد: از حدود 8 ماه قبل این کار را شروع کردیم و پیمانکار و سایر مسائل را معین کردیم. البته ما با کمبود بودجه روبرو شدیم و نتوانستیم کار را پیش ببریم. در ادامه با شهرداری تفاهم کردیم تا در این راستا به ما کمک شود. از این هفته قرار است کار برداشت خاک و چمن را شروع کنیم تا پس از 6 ماه انشاءالله زمین درست شود. پس از تکمیل این زمین به بهبود چمن زمین شماره یک می‌پردازیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه تاکید کرد: امیدوارم کار بهبود چمن به خوبی صورت بگیرد. کارلوس کی‌روش به خاطر کیفیت نامناسب چمن دائم از ما می‌خواهد اردوها را در خارج از کشور برگزار کنیم. چرا که زمین خوب نداریم. این مسئله خوب نیست و امیدوارم کار بهبود چمن به خوبی انجام شود.

کفاشیان در رابطه با اینکه بحث برگزاری تمرینات تیم ملی در زمین دوشان تپه مطرح شده است، تصریح کرد: دوشان تپه در کدام محل واقع شده است؟ آیا در تهران است؟ من در جریان این موضوع نیستم و زمین این محل را نمی‌شناسم.

وی در مورد اینکه چقدر بودجه برای ترمیم چمن این زمین نیاز است، خاطرنشان کرد: زمین شماره 2 در اصل دو زمین چمن است که به یکدیگر چسبیده و خیلی بزرگ است. حدود 2 میلیارد تومان بودجه لازم است و شاید کمی بیشتر و کمی کمتر. ما فعلا به زمین شماره یک دست نمی‌زنیم. 2-3 سالی است که زمین شماره یک فقط مختص به تیم‌ ملی بزرگسالان است و کی‌روش اجازه نمی‌دهد تیم‌های دیگر در آن تمرین کنند. این زمین کیفیت زمین شماره یک آزادی را ندارد اما به هر حال باید فعلا در آن تمرین کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا تا 11 اردیبهشت چمن کمپ درست می‌شود، عنوان کرد: این بازسازی 6 ماه زمان می‌خواهد. چرا حالا تا 11 اردیبهشت؟

وی در مورد اینکه 11 اردیبهشت روز استعفای کی‌روش است و به همین خاطر این سؤال مطرح شده، گفت: از کجا معلوم، شاید 11 اردیبهشت من رفتم.

کفاشیان در پاسخ به این سؤال که کمیته المپیک به دخالت‌های وزارت ورزش در راستای تغییر اساسنامه فدراسیون‌ها اعتراض کرده است و او چه نظری در رابطه با این موضوع دارد، عنوان کرد: زمانی که معاونت ورزشی سازمان تربیت‌بدنی بودم کارهای تکمیل این اساسنامه صورت می‌گرفت. در همان مقطع بحث این موضوع وجود داشت که مدیر کل‌ها در مجمع مسئولیت داشته باشند که ما می‌گفتیم این دیدگاه ورزشی نیست. مدیر کل نمی‌تواند نگاه هیأت‌ها را در رشته‌های مختلف داشته باشد. آنها نمی‌توانند به تمام زوایا آگاه باشند اما از همان موقع می‌خواستند این اعمال سلیقه‌ها را داشته باشند که ما همان موقع این مسئله را رد کردیم.

وی افزود: مدیر کل‌ها مسئولیت زیرساخت‌ها، تعیین بودجه و ... را باید بر عهده بگیرند و سیاست‌های ورزشی و پیش بردن این امور باید بر عهده هیأت‌های هر فدراسیون باشد. ما در این اساسنامه استقلال فدراسیون و هیآت‌ها را حفظ کردیم و بنده هم با این موضوع موافقم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا در انتخابات شرکت می‌کند، اظهار داشت: من چند روز یک بار به این مسئله فکر می‌کنم و هر بار 3-4 دفعه فکرم تغییر می‌کند. وقتی حالم خوب است می‌گویم در انتخابات فدراسیون باشم و وقتی حالم خوب نیست می‌گویم در انتخابات نباشم.

وی در مورد اینکه بحث میزبانی از تیم‌های عربستانی به کجا انجامید و اینکه می‌گویند شیخ سلمان گفته باید بازی‌ها در کشور ثالث برگزار شود، عنوان کرد: اینکه حرف جدیدی نیست. تصویب کمیته مسابقات این بود که بازی‌ها در کشور ثالث باشد ولی طبق مصوبه‌ای که در آخرین جلسه داده شد بنابر این شد تا 25 اسفند تست و ارزیابی صورت بگیرد تا در این رابطه تعامل نهایی انجام شود. ما در جلسه اخیر گزارشات لازم را فرستادیم و گفتیم اگر این تصمیم سیاسی اتخاذ شود جز اینکه به فوتبال آسیا لطمه بخورد نتیجه دیگری نخواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها