دروازه‌بان سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس امروز در درون دروازه منتخب پیشکسوتان این دو تیم قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۸۸۵۹۵۱
عابدزاده دوباره به استقلال و پرسپولیس بازگشت

به گزارش جام جم ورزشی ، تیم‌های فوتبال منتخب پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس و رسانه ورزش امروز از ساعت 12 در دیداری نمادین به‌منظور یادبود دو بازیکن فقید سرخابی‌ها یعنی همایون بهزادی و رضا احدی در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم خواهند رفت.

بر همین اساس قرار است احمد رضا عابدزاده دروازه‌بان سابق تیم‌های ملی و استقلال و پرسپولیس نیز با حضور در درون دروازه تیم‌های پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس در این دیدار نمادین به میدان برود.

عابدزاده در این خصوص و اینکه چطور شد تصمیم گرفت در جمع بازیکنان پیشکسوت استقلال و پرسپولیس حاضر شود، گفت: من علاقه زیادی به همایون بهزادی داشتم و از بزرگان فوتبال کشورمان بود که خاطراتی که با او داشتم را هرگز نمی‌توانم فراموش کنم.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: با رضا احدی نیز همبازی بودم. همبازی خوش‌اخلاق و دوست‌داشتنی که متأسفانه از جمع ما رفت، بنابراین به احترام آنها فردا در دروازه منتخب استقلال و پرسپولیس مقابل رسانه ورزش به میدان خواهم آمد و در درون دروازه قرار می‌ایستم تا بتوانم در این کار خیرخواهانه در کنار دوستان استقلالی و پرسپولیسی‌ام دین خودم را به این بزرگ فوتبال ایران ادا کنم.

عابدزاده تأکید کرد: آنان از بزرگان فوتبال ما بودند پس وظیفه ما است که بزرگان‌مان را در هیچ شرایطی فراموش نکنیم.

در این دیدار نمادین و خیرخواهانه علاوه‌بر عابدزاده و اسامی که طی روزهای گذشته به‌عنوان بازیکنان استقلال و پرسپولیس از آنها اعلام شده است، محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل سابق پرسپولیس نیز در میان تیم منتخب پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس به میدان خواهد آمد و مقابل رسانه ورزش بازی خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها