
به گزارش جام جم ورزشی، حسین فرکی که پس از شنیدن درگذشت علیاکبر دارستانی، مربی بدنساز نفت تهران در بیمارستان فیاضبخش حضور یافته بود، بهدلیل بالا رفتن فشارش و خونریزی از ناحیه بینی در اورژانس همان بیمارستان بستری شد. وی پس از آنکه ساعاتی تحت نظر پزشکان قرار گرفت، بعد از بهبودی نسبی حالش از بیمارستان مرخص شد.
منبع: تسنیم
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند