مرور صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز

ملاقات شهریار با همایون شجریان +تصاویر

شب گذشته لژیونرهای مختلف ایرانی برای تیم های خود به میدان رفتند.
کد خبر: ۸۸۵۲۶۶
لژیونرهای ایرانی دیشب چه کردند؟

به گزارش جام جم ورزشی ، تیم مسیمیر به همراه کاپیتان سابق پرسپولیس در هفته بیستم لیگ ستارگان مقابل قطر شکست خورد.

مسیمیر که در این فصل محمد نوری کاپیتان سابق پرسپولیس را در ترکیب خود دارد، دیشب در رقابت‌های هفته بیستم لیگ ستارگان قطر مقابل قطر قرار گرفت که این دیدار را با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

نوری برای تیمش 90 دقیقه کامل بازی کرد و در دقیقه 30 بازی با کارت زرد جریمه شد. این هجدهمین شکست یاران نوری در این فصل بود که تقریبا سقوط تیم به دسته دوم قظعی شده است.

یاران نوری با این شکست کماکان با 4 امتیاز در قعر جدول ماندند.

همچنین تیم الغرافه قطر که در این فصل مسعود شجاعی مهاجم ملی پوش کشورمان را در ترکیب خود دارد، امشب در رقابت های هفته بیستم لیگ ستارگان قطر مقابل ام صلال تیم سابق آندرانیک تیموریان قرار گرفت که این دیدار با نتیجه تساوی 4 بر 4 به پایان رسید.

ابتدا ام صلال با گلزنی اسماعیل محمود (15) و جرمی(43) با دو گل از الغرافه پیش افتاد اما یاران شجاعی یک گل از دو گل خورده را در ثانیه‌های پایانی نیمه اول بوسیله تامر جمال جبران کردند تا نیمه اول با نتیجه 2 بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم جمال در دقیقه (50) گل سوم ام صلال را زد. الغرافه حملات خود را بیشتر کرد در نتیجه شجاعی یک گل تماشایی را در دقیقه 54 زد تا نتیجه 3 بر 2 شود. الغرافه در ادامه در دقایق(71) و(77) بوسیله نمث و فایس گلزنی کرد تا نتیجه 4 بر 3 شود اما ام صلال توانست در دقیقه 84 گل تساوی را بوسیله الحمداوی بزند تا این دیدار پرگل با نتیجه تساوی به پایان برسد.

الغرافه با این تساوی با 26 امتیازی شد و با یک پله صعود در رده هفتم قرار گرفت.

همچنین چارلتون که رضا قوچان‌نژاد را در اختیار دارد در چارچوب هفته سی و چهارم به مصاف ریدینگ رفت و در دیداری که خط دفاع بازهم فاقد صلابت لازم بود با 4 گل مغلوب ریدینگ شد.

این دیدار که به میزبانی چارلتون برگزار شد در نهایت با نتیجه 4 بر 3 به سود میهمان خاتمه یافت.

رضا قوچان‌نژاد که در این هفته‌ها تاثیر چندانی در عملکرد تیمش ندارد در این دیدار در دقیقه 89 و یک دقیقه پایانی وارد میدان شد.

در جدول لیگ چمپون شیپ انگلیس چارلتون با 19 باخت و 25 امتیاز در انتهای جدول حضور دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها