بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد که بتازگی به این تیم پیوسته است در محافل و شبکه های مجازی بسکتبال خبرساز شده است.
کد خبر: ۸۸۵۰۱۴
بازیکن آمریکایی برای تیم بسکتبال دانشگاه آزاد دردسر ساز شد

به گزارش جام جم ورزشی ، امروز برخی از شبکه های اجتماعی نوشتند ورود این بازیکن به ایران با دردسرهایی همراه بوده و مسئولان تیم بسکتبال دانشگاه آزاد همچنان در پی رفع مشکل این بازیکن آمریکایی هستند.

به نوشته برخی شبکه های مجازی، راش بازیکن آمریکایی تازه وارد به تیم دانشگاه آزاد مشکل ویزا و گذرنامه دارد بنابراین دانشگاه آزاد با آوردن این بازیکن تخلف کرده است .

وی که در اردن به تیم دانشگاه آزاد پیوسته بود در پایان این بازی ها به همراه نفرات دیگر تیم به ایران بازنگشت و دو روز بعد به ایران آمد که این موضوع نیز شایبه هایی را برای اهالی بسکنبال به وجود آورد.

در همین ارتباط هادی عامری سرپرست تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در گفت و گو با سایت جام جم ورزشی این خبر را تکذیب کرد و گفت کسانی که این خبر را منتشر کردند با قوانین وزارت امور خارجه روبه رو هستند و این وزارتخانه باید پاسخگوی این افراد باشد.

عامری در پاسخ به این پرسش که آیا ورود راش به ایران غیرقانونی است ، گفت: چنین نکته ای اساسا نادرست است . راش در سفر تیم دانشگاه آزاد به اردن و در پی حضور در رقابت های جام باشگاههای غرب آسیا به تیم ما پیوست. او مشکل ویزا داشت روی این اصل بعد از مرتفع شدن مشکلش و دو روز بعد از ورود تیم دانشگاه آزاد به ایران ، وی وارد کشور شده و هیچ مشکلی برای اقامت در ایران ندارد.

در رقابت های غرب آسیا تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام با گرفتن جام قهرمانی ، نماینده بسکتبال ایران در جام باشگاههای آسیا شد. دانشگاه آزاد با کسب مقام سوم رقابت های غرب آسیا بدون گرفتن سهمیه بازی های نهایی به ایران بازگشت اما این تیم بعد از ناکامی در گرفتن سهمیه و برای حضور قدرتمند در لیگ برتر دو بازیکن خارجی دیگر به همراه صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال را به خدمت گرفت.

این تیم در پلی آف رقابت های لیگ برتر باشگاههای ایران در حالی به دیدار شهرداری اراک می رود که 3 بر صفر از این تیم عقب است و برای راهیابی به دور نیمه نهایی باید در چهار مسابقه مقابل تیم اراکی برنده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها