ملی‌پوش سانحه دیده راگبی بانوان که حدود 50 روز است در بیمارستان به سر می‌برد، گفت: کارهای فیزیوتراپی‌ را شروع کردم و سخت تلاش می‌کنم تا هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر به صحنه ورزش برگردم.
کد خبر: ۸۸۴۷۲۲
سارا عبدالملکی: سخت تلاش می‌کنم زودتر برگردم

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از ایسنا ، سارا عبدالملکی در مورد آخرین شرایطش اظها‌ر کرد: حدود یک هفته‌ ای است که به مجتمع توانبخشی نورافشان آمدم و کارهای فیزیوتراپی را شروع کردم. سخت تلاش می‌کنم تا هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر شرایطم بهتر شود و به صحنه ورزش بر گردم.

ابوترابی: از همه مردم ممنونم

مریم ابوترابی، مادر سارا عبدالملکی در این رابطه گفت: در همین مدتی که دخترم را از بیمارستان آسیا به این جا منتقل کردیم، پیشرفت خوبی داشته و حالش بهتر شده است. کارهای فیزیوتراپی‌ سخت است اما خیلی تلاش می‌کند و خدا را شکر مشکل ریه‌اش حل شده است. تنها کمی سرفه‌هایش او را اذیت می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان وزارت ورزش و جوانان، وزارت بهداشت و برادر آقای رییس جمهور برای پرداخت هزینه‌های بیمارستان، قول‌هایشان اجرایی شد نیز توضیح داد: در وهله اول می‌خواهم از همه مردم ایران چه آنهایی که به لحاظ مادی به ما کمک کردند و چه آنهایی که برایمان دعا کردند، تشکر کنم. همه به ما لطف داشتند. در مورد هزینه‌ها هم باید بگویم که حدود 115 میلیون تومان هزینه‌های دخترم در بیمارستان شد که مبلغ 32 میلیون آن را خودمان در ابتدا واریز کرده بودیم و حدود 25 میلیون تومان بعدی را از طریق کمک‌های مردمی پرداختیم.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: مابقی پول را هم مسئولان محترم وزارت بهداشت، وزارت ورزش و جوانان و برادر آقای رییس جمهور تقبل کردند و کارهایش را نیز خودشان انجام دادند.

مریم ابوترابی ا‌دا‌مه‌ داد: هنرمندان، پیشکسوتان، ورزشکاران و به طور کلی همه مردم به ما لطف داشتند و مقداری از کمک‌های آنها هنوز در دست ما است و خرج نکردیم. مقداری که خانم دهقان و آقای قاسم خانی زحمت آن را کشیدند که البته آن را برای کارهای فیزیوتراپی بعد از این نگه داشتیم.

وی با گلایه از مسئولان فدراسیون انجمن‌های ورزشی، خاطر‌ نشان کرد: آنها در ابتدا گفتند سفر دخترم شخصی بوده و نمی‌توانند کمکی بکند اما به آنها گفتم که از شما فقط یک معرفی نامه می‌خواهم برای گرفتن دفترچه بیمه، چراکه دخترم چندین سال عضو تیم ‌ملی بود. آیا واقعا این کار هم از دست شما بر نمی‌آید؟

مادر ملی‌پوش راگبی بانوان در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به این سوال که ‌اکنون هزینه‌های بستری شدن دخترش در مجتمع توانبخشی نورافشان را چه کسی تقبل می‌کند نیز پاسخ داد: در چند روزی در اینجا هستیم، چیزی در مورد پول به ما نگفتند و ما هم چیزی نپرسیدیم. فکر می‌کنم حدود یک ماه نیاز باشد که در اینجا بمانیم.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: مسئولان این مجتمع می‌گویند که شرایط دخترم خیلی خوب است و او سخت تلاش می‌کند و در همین شرایط هم 6 تا هفت ماه از پیش‌بینی‌های ما جلو است.

پدر سارا عبدالملکی: عیادت رییس هلال احمر خیلی دلگرم کننده بود

علی اکبر عبدالملکی در مورد آخرین شرایط دخترش بیا‌ن‌ کرد: خدا را شکر بهتر شده است و هم اکنون دقایقی را می‌تواند روی ویلچر بنشیند. قبل از آن چند دقیقه که روی ویلچر می‌نشست، دچار سرگیجه و حالت تهوع می‌شد اما الان خیلی بهتر شده است.

وی افزود: در همین مدت هم که به بیمارستان توانبخشی آمدیم، مردم به ما لطف داشتند و در آخرین مورد هم رییس هلال احمر به عیادت دخترم آمد که واقعا برایمان دلگرم کننده است که مردم این همه به ما لطف دارند. امیدوارم که بتوانیم لطف آنها را پاسخ دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها