لیگ قهرمانان اروپا

دوئل های هیجان انگیز در تورین و لندن

نبرد یوونتوس مقابل بایرن مونیخ و آرسنال برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا، ۲ جدال پرالتهاب لیگ قهرمانان اروپا به حساب می‌آید.
کد خبر: ۸۸۳۷۳۰
دوئل های هیجان انگیز در تورین و لندن

به گزارش جام جم ورزشی ، در ادامه رقابت های رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فردا شب دو نبرد در شهر‌های تورین و لندن بین مدعیان بزرگ برگزار می شود. نبرد‌های که به علت حضور تیم‌های قدرتمند و مدعی در دو سوی میدان نمی‌توان از قبل پیش‌بینی کرد شانس پیروزی و موفقیت کدامیک بیشتر است.

در ورزشگاه یوونتوس آره‌نا تورین، یوونتوس، فینالیست دوره قبل میزبان بایرن مونیخ، معروف به باواریایی‌‌ها، قهرمان پرافتخار بوندس‌لیگا و فاتح سال 2013 بازی‌ها است.

تورینی‌ها که بعد از شروعی بحث‌انگیز در فصل جاری، روند رو به رشد خیره‌کننده‌ای داشتند، مصمم به عبور از این مرحله و رسیدن به دور یک چهارم نهایی مسابقات هستند. شاگردان آلگری می‌خواهند با گذر از این مرحله و رسیدن به فینال، ثابت کنند راهیابی به ایستگاه آخر در فصل اخیر، اتفاقی نبوده است.

اما در آن سوی میدان بایرن هم دنبال راهیابی به مرحله بعد و نزدیک شدن به بازی پایانی است.

پپ گواردیولا، مربی معروف اسپانیایی و خالق تیکی‌تاکا که در 2 فصل قبلی نتوانسته برای مونیخی‌ها مقام اولی این بازی‌ها را بگیرد، می‌خواهد در آخرین روزهای حضورش در مونیخ، از سد تورینی‌ها گذشته که کم‌کم رویای کسب 3 جام در یک فصل را برای مونیخی‌ها تحقق ببخشد.

اما در لندن، غوغای دیگری برپا است. آرسنال که امسال با هدایت آرسن ونگر، حال و هوای خوبی داشته و تیمی قابل اعتنا در لیگ برتر انگلیس شده، میزبان بارسلونا، قهرمان فصل گذشته بازی‌ها است.

آرسنالی‌ها هم دنبال صعود هستند و از تمام امتیازات ممکن نهایت استفاده را برای دسترسی به این هدف می‌برند.

از طرفی بارسلونا با هدایت لوئیس انریکه و با برخورداری از بزرگانی مثل مسی، سوارز و نیمار، نقشه برد مقابل مردان ونگر را طراحی کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها