کارلوس کی روش قهرمانی تیم ملی فوتسال را در رقابت‌های قهرمانی آسیا تبریک گفت.
کد خبر: ۸۸۳۷۰۲
تبریک کی‌روش و کمیته ملی المپیک بابت قهرمانی تیم ملی فوتسال

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتسال ایران دیروز با پیروزی دو بر یک برابر ازبکستان به قهرمانی آسیا رسید.

کارلوس کی روش پس از کسب این عنوان با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران گفت: کسب یازدهمین جام قهرمانی فوتسال آسیا نشان دهنده استعداد و توانایی جوانان ایرانی است.

او با اشاره به نقش کادر فنی و بازیکنان تیم ملی در رقم خوردن این قهرمانی گفت: آرزوی تکرار این موفقیت را در مسابقات جهانی برای فوتسال ایران دارم اما همه می دانیم که این کار تنها زمانی صورت می پذیرد که تمام جامعه ورزش به صورت یکپارچه به حمایت از فوتسال ایران بپردازند.

کمیته ملی المپیک طی پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابتهای قهرمانی آسیا را تبریک گفت.

به گزارش‌ روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است: قهرمانی وپیروزیهای مقتدرانه تیم ملی فوتسال کشورمان آنهم با مسابقاتی دیدنی و پر گل برابر حریفان آسیایی نشان از توانمندی بازیکنان و کادرفنی و فاصله تکنیکی و تاکتیکی فوتسال کشورمان با حریفان قاره ای دارد.

ضمن تبریک یازدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابتهای قاره ای به مردم عزیز ایران،فدراسیون،کادر فنی و بازیکنان،امید است فوتسالیست های کشورمان در رقابتهای جهانی نیز با درخشش خود دل مردم کشورعزیزمان را در اقصی نقاط جهان شاد کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها