مرد جنایتکار که با انگیزه سرقت، مرد مغازه داری را کشته و جسدش را در چاه انداخته بود، پس از 18 روز لب به اعتراف گشود.
کد خبر: ۸۸۳۰۸۷
راز قتل مرد میانسال در عمق چاه

به گزارش جام‌جم ، رسیدگی به این پرونده از 11 بهمن امسال و همزمان با ناپدید شدن مرد میانسال آغاز شد. خانواده این مرد وقتی متوجه غیبت طولانی او شدند، با مراجعه به دادسرا شکایتی را مطرح کردند. با توجه به این که سابقه نداشت این مرد بدون اطلاع شب به خانه نیاید، خانواده‌اش احتمال می‌دادند حادثه‌ای ناگوار برای او پیش آمده است. پس از بررسی‌های مقدماتی، تیمی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی با تحقیق در این زمینه متوجه شدند، این مرد صاحب یک فروشگاه است که پس از ناپدید شدن او پول قابل توجهی از حسابش برداشت شده است.

با مشخص شدن این موضوع، احتمال این که مرد جوان قربانی سرقت شده باشد، مطرح و در تحقیقات و ردیابی‌های پلیسی، یک مظنون در این رابطه دستگیر شد.

متهم که به مقتول بدهکار بود،‌در ابتدا منکر هرگونه اطلاعی از سرنوشت مرد مغازه‌دار شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: با انگیزه سرقت پول‌های مرد میانسال، او را کشتم و جسدش را داخل چاهی در روستای زاک انداختم.

پس از اعترافات متهم، ماموران با دستور قاضی احمدی‌نژاد بازپرس ویژه قتل مشهد راهی محل مورد نظر شده و پس از جست و جو با جسد مرد میانسال در چاه؛ در حالی که با سر داخل چاه انداخته و حدود سه متر رویش خاک ریخته شده بود، مواجه شدند. متهم برای تحقیقات بیشتر و کشف انگیزه‌اش و نحوه قتل در اختیار کارآگاهان ویژه قتل قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها