طی حکمی از سوی فاطمه هاشمی رئیس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، مهین فرهادی زاد به عنوان سرپرست حوزه دبیری این فدراسیون منصوب شد.
کد خبر: ۸۸۱۸۹۶
فرهادی‌زاد، اولین دبیر فدراسیون زن در ورزش ایران

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون، طی مراسمی که در فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا برگزار شد، مهین فرهادی زاد به عنوان سرپرست حوزه دبیری فدراسیون معرفی گردید.

فرهادی زاد از افراد باسابقه و فعال در حوزه ورزش کشور به خصوص در بخش ورزش بانوان بوده که در گذشته به عنوان نایب رئیس بانوان در فدراسیونهای قایقرانی و تیراندازی سالها فعالیت کرده است. همچنین وی مدیر کلی تربیت بدنی دختران وزارت آموزش و پرورش و عضویت اجرایی کمیته ملی المپیک را برای دو دوره در کارنامه خود دارد.

فرهادی زاد دکترای تربیت بدنی و علوم ورزشی و همچنین مدرس دانشگاه تربیت بدنی دانشگاه الزهرا است.

در این مراسم معارفه، طاهره طاهریان قائم مقام ر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، لیلا محمدیان نایب رئیس فدراسیون، فریبا محمدیان رئیس فدراسیون اسکیت، سید باقر فاطمی نسب و جمع دیگری از مسئولان حضور داشتند.

طاهریان قائم مقام فدراسیون در این مراسم به سوابق کاری درخشان فرهادی زاد اشاره کرد و اظهار داشت: برای اولین بار در ورزش ایران چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب یک خانم به سمت دبیری فدراسیون منصوب شده که این نشان از توانایی بالای خانم فرهادی زاد دارد. ایشان از افتخارات ورزش کشور هستند که از لحاظ توان علمی، ورزشی، تدین و اخلاق سرآمد هستند. همچنین از آقای فاطمی نسب به خاطر همکاری که در این مدت با فدراسیون داشتند تشکر می گردد.

در ادامه، فرهادی زاد ضمن تشکر از خدمات آقای فاطمی نسب برای فدراسیون اظهار داشت: خوشحالم این افتخار نصیبم شد که در خدمت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا باشم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها