دعوت همگانی برای حضوری گسترده

میعاد همه، راهپیمایی 22 بهمن 1394

22 بهمن، یوم‌الله و سرآغاز حکومت الله در جغرافیای سیاسی ایران است و باید این روز را پاس‌داشت.
کد خبر: ۸۸۰۷۳۹
راهپیمایی 22 بهمن؛ تجلی روحیه انقلابی ملت ایران

یوم‌الله در آموزه‌های دینی به روزی گفته می‌شود که خداوند، ملت و جامعه‌ای را مورد لطف قرار داده و نصرت خودش را بر آن نازل می‌کند و این نصرت الهی بود که باعث شد در 22 بهمن، سرنوشت ملت ایران رقم بخورد و رژیم طاغوت که وابسته به بیگانه بود، فرو بریزد. برای همین بود که حضرت امام(ره)، انقلاب اسلامی را معجزه قرن نامگذاری و از آن به عنوان انفجار نور یاد کردند. درواقع 22 بهمن نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران است و سرآغاز دوره جدید و پایان بخش دوره بسیار طولانی از سرخوردگی ملت و نفوذ و سلطه بیگانگان است.

امروز با گذشت 37 سال از آن دوران، دنیا نظاره‌گر است که ملت ایران تا چه اندازه به آن حرکت و اصول و آرمان‌های انقلاب پایبند است و راهپیمایی 22 بهمن یکی از مهم‌ترین صحنه‌های سنجش روحیه انقلابی ملت ایران است.

هر سال دشمنان تصور می‌کنند با برنامه‌هایشان موفق شده‌اند در حرکت ملت ایران، خلل ایجاد کرده و جامعه را از آن تب و تاب و شور انقلابی بیندازند اما در سال‌های قبل دیدیم که در راهپیمایی 22 بهمن همه اقشار و خصوصا جوانان حضوری پررنگ داشتند.

در 22 بهمن امسال هم این حضور بسیار معنادار خواهد بود. ملت ایران به یک ملت الهام‌بخش تبدیل شده است و 22 بهمن امسال که خصوصا در دوره بعد از مذاکرات و برجام برگزار می‌شود، بشدت از سوی دوستان و دشمنان مورد توجه است و بر همین اساس به نظر می‌رسد در 22 بهمن امسال شاهد خلق شگفتی‌های بیشتری از سوی ملت ایران باشیم.

دکتر یدالله جوانی - کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها