با مرگ پدری که فرزند معتاد خویش را با شلیک گلوله‌ای به قتل رسانده بود، دستور موقوفی تعقیب برای این فرد صادر و پرونده مختومه شد.
کد خبر: ۸۷۹۸۸۴
با مرگ پدر، پرونده قتل پسر مختومه شد

به گزارش جام جم آنلاین ‌، چهارشنبه 11 آذرماه امسال مردی 61 ساله در بیمارستان به علت عوارض ناشی از بیماری «MS» جان خود را از دست داد و بدین ترتیب پرونده قتل مردی 34 ساله مختومه شد.

ساعت 19:20 دقیقه جمعه 13 شهریور امسال وقوع قتلی در سیمون بولیوار به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش شد که پس از حضور ماموران کلانتری 140 باغ فیض مشخص شد مردی 61 ساله پسر 34 ساله خود را با شلیک گلوله به قتل رسانده است.

ماموران با حضور در صحنه قتل، جسد پسر جوانی را مشاهده کردند که روی پله‌های ورودی درب منزل افتاده بود و پدر وی در صحنه مسئولیت قتل فرزندش را بر عهده گرفت.

بررسی های اولیه حکایت از این داشت که مقتول مردی 34ساله است که با شلیک تنها یک گلوله که از گوشه چشمش وارد جمجمه شده و از پشت سرش خارج شده به قتل رسیده است.

پدر مقتول که مردی مسن بود و به علت بیماری «ام‌اس» روی ویلچر نشسته بود ضمن اعتراف به قتل پسرش گفت: مجتبی همیشه ما را اذیت می‌کرد، 15 سال بود که به کراک و شیشه معتاد بود و بارها وی را برای ترک اعتیاد به کمپ ترک اعتیاد برده بودیم ولی فایده‌ای نداشت و از دست وی عاصی شده بودیم.

وی افزود: مجتبی متاهل و دارای یک فرزند بود و با همسرش در طبقه پایین زندگی می‌کرد چند وقتی بود که به مصرف مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده به همین خاطر عمویش او را به کمپ ترک اعتیاد خودش برد تا بلکه او را ترک دهد اما او گوشش بدهکار این حرف‌ها نبود.

این مرد که به علت بیماری «MS» بر روی ویلچر نشسته بود، ادامه داد: دیروز مجتبی به اینجا آمد و لاستیک ماشین برادرش را پاره کرد و بعد یک نامه تهدیدآمیز روی شیشه خودرو گذاشت و با تماس تلفنی با همسرم تهدید کرده بود که مرا می‌کشد.

حوالی 7 شب 13 شهریور بود که زنگ آیفون طبقه بالا که همسرم آنجا بود به صدا درآمد، پسرم پشت درب بود همسرم درب را باز کرد چرا که اگر باز نمی‌کردیم در را با لگد باز می‌کرد و قبلا این کار را کرده بود.

پدر مقتول ادامه داد: من در وسایل فرهاد که در کمد مخفی کرده بود، کلت کمری پیدا کرده بودم که آن را نزد خود نگه داشتم و زمانی که درب خانه برای مجتبی باز شد با ویلچر مقابل درب خانه قرار گرفتم و زمانی‌که به سمت من نزدیک شد از شدت ترس با استفاده از کلت کمری که کنار دستم پنهان کرده بودم گلوله‌ای به سمت فرهاد شلیک کردم.

این پرونده قتل هیچ شاکی نداشت و در سیر مراحل قانونی قرار گرفت تا اینکه سرانجام وی به دلیل بیماری در 11 آذر امسال فوت کرد و با توجه به فوت متهم پرونده، با توجه به قانون 265 آیین کیفری قرار موقوفی تعقیب برای وی صادر شد.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها