
به گزارش جام جم ورزشی ، اکبر کارگر جم مدافع دهه های 40 و 50 فوتبال ایران و باشگاه استقلال تهران که مدت هاست با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند این روزها به بهبود نسبی رسیده و پزشکان از روند معالجات وی رضایت کامل دارند.
کارگرجم از ماه ها قبل با انجام شیمی درمانی درصدد معالجه بیماری خود بود.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند