زن جوان زمانی که به خاطر دختر کوچکش با شوهر سابق خود پنهانی ملاقات می‌کرد، نمی‌دانست که این ملاقات‌ها برایش گران تمام می‌شود. این زن هفته گذشته به درخواست شوهرش به دادگاه خانواده رفت تا برای همیشه به زندگی مشترکش پایان دهد.
کد خبر: ۸۷۸۰۶۰

مرد جوان در مورد علت درخواست طلاق خود به قاضی عموزادی گفت: یک سال است ازدواج کرده‌ام، ولی تازه متوجه شده‌ام که همسرم با شوهر سابقش صحبت می‌کند و حتی او را می‌بیند، اما این موضوع را از من پنهان کرده است. وقتی شنیدم همسرم در این مدت با شوهر سابقش در ارتباط بوده و با او تماس‌های تلفنی زیادی داشته است، نزدیک بود دیوانه شوم. باور نمی‌کردم ‌این زن تا این اندازه فریبکار باشد. برای همین احساس می‌کنم ‌ او در این مدت به من خیانت کرده و دیگر نمی‌خواهم در کنارش زندگی کنم.

در این لحظه زن نیز به قاضی گفت: آقای قاضی باور کنید شوهرم شک بی‌جا دارد. من در این مدت به خاطر مشکلات روحی که برای دختر 7 ساله‌ام پیش آمده بود با شوهر سابقم صحبت می‌کردم و از آنجایی که دخترم علاقه زیادی به پدرش داشت و زمانی که قصد داشتم برای بار دوم ازدواج کنم خیلی ناراحت بود، به او قول دادم ‌در این مدت اجازه دهم هر زمان که دلش خواست به دیدار پدرش برود. برای همین مجبور بودم خودم هم همراه او بروم تا تنها نباشد. همین دیدار‌های پدر و فرزندی باعث می‌شد که در این میان هر از گاهی هم با شوهر سابقم تماس بگیرم تا قرار ملاقات بگذارم. این موضوع را هم از شوهرم پنهان کردم، چون نمی‌خواستم او را بدبین کنم. قبول دارم که اشتباه کرده‌ام و باید از همان ابتدا همه چیز را به شوهرم می‌گفتم ولی حرف‌های شوهرم را قبول ندارم و با قاطعیت می‌گویم ‌ او دارد به من تهمت می‌زند.

در پایان نیز قاضی این زوج را از جدایی منصرف کرد و از آنها خواست برای حل ‌‌مشکلشان به یک مشاور خانواده مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها