فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران:

آمریکا درباره بمب ۱۰ تنی خود «قمپز» در می‌کند

واکنش سردار حاجی زاده به خواسته آمریکا:

برخورد سپاه با تحریم موشکی «تهاجمی» است

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه هیچگاه اجازه رابطه با آمریکا را نمی‌دهیم و این ارتباط برقرار نخواهد شد، گفت: برخورد سپاه با خواسته آمریکا درباره توان موشکی «تهاجمی» است.
کد خبر: ۸۷۷۳۹۵
برخورد سپاه با تحریم موشکی «تهاجمی» است

به گزارش جام جم آنلاین، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم منطقه 9 که در دانشگاه شهید ستاری برگزار شد، گفت: در دهه دوم و سوم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در بین برخی فرماندهان و مسئولین انقلاب ابهام و دغدغه جدی وجود داشت که سرنوشت انقلاب چه خواهد بود آن هم در حالی که نسل جدید نه انقلاب را دیده اند و نه 8 سال دفاع مقدس را.

وی ادامه داد: در آن دوره چندین بار از رهبر معظم انقلاب شنیدیم که «نسل امروز اگر از جوانان دهه اول بهتر نباشند کمتر نیستند» و امروز نیز با توجه به حوادث پیرامون در این موضوع به یقین رسیدیم.

سردار حاجی زاده با اشاره به شهید مدافع حرم محمدخانی (شهید عمار) گفت: از سردار حاج قاسم سلیمانی در رابطه با این شهید شنیدم که گفته بود من فرماندهان زیادی را تجربه کرده ام اما حاج عمار با همه آنان متفاوت بود چرا که جسارت و شهامت و مدیریت این شهید مثال زدنی است.

فرمانده هوافضای سپاه با بیان اینکه جوانان امروز از جوانان دهه های گذشته سبقت گرفته اند، افزود: وقتی از از یگان های نیرو بازدید می کنیم می بینیم که همه این جوانان عاشق دفاع از انقلاب هستند.

وی در رابطه با انتظارهای شهدا از ما گفت: آنچه که در وصیت نامه های این شهدا می خوانیم مبنی بر دفاع از انقلاب و تبعیت از رهبری است با وصیت نامه های شهدای سال های 59 و 60 فرقی نمی کند.

به گزارش روابط عمومی سپاه تهران، سردار حاجی زاده در ادامه با طرح این سوال که «آیا دشمن دست از دشمنی اش با انقلاب اسلامی ایران برداشته» اظهار داشت: دشمنان ما به خصوص آمریکا می گویند که همه گزینه ها روی میز است و آن ها هنوز هم موضوعاتی نظیر امنیت کشور، فرهنگ و اقتصاد ما را هدف گرفته اند چرا که با اصل نظام مشکل دارند و مشکل آنان فقط هسته ای نیست.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: رهبر معظم انقلاب بعد از مذاکرات هسته ای فرمودند که مشکلات آمریکایی ها با ما هسته‌ای نیست و بعد از آن به دنبال موضوعات موشکی و چیزهای دیگر می روند و امروز می بینیم که این پیش بینی ایشان صحیح بود.

وی با اشاره به اینکه اگر به دنبال دنیا و آخرتمان هستیم، باید از رهبرمان تبعیت کنیم و راهی غیر از آن نداریم،‌ افزود: رئیس جمهور منتخب مصر کسی بود که هرچه آمریکایی ها خواسته بودند پذیرفت اما امروز حکم اعدام برایش بریدند و او را محکوم می‌کنند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه با کوتاه آمدن و عقب نشینی در برابر دشمن چیزی درست نخواهد شد،‌ خاطرنشان کرد: امروز موضوع تحریم موشکی را مطرح می کنند و انتظار عقب نشینی ما را دارند اما برخورد سپاه پاسداران با این خواسته آمریکا تهاجمی خواهد بود.

سردار حاجی‌زده تصریح کرد: ما فعالیت های خود را مضاعف کردیم و خواسته آمریکایی ها در کشور نتیجه عکس داشته است.

وی در این رابطه با تاکید بر اینکه هیچ وقت به آمریکا اعتماد نداریم، گفت: همان طور که امام راحل فرمودند، رابطه بین ایران و آمریکا رابطه گرگ و میش است و ما هم هیچگاه اجازه این ارتباط را نمی‌دهیم و این ارتباط برقرار نخواهد شد.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه دست نشانده های آمریکا با پول های سعودی دنبال ناامن کردن کشور هستند، خاطرنشان کرد: ما به شما قول می دهیم که آن ها کاری را پیش نخواهند برد ولی آنچه که موجب نگرانی دوستداران نظام شده، مسئله نفوذ و فریب است چراکه امروز دشمن روی برخی از مسئولین مشغول کارمی‌کنند هرچند مردم پاسخ این اقدامات را در انتخابات خواهند داد.

وی در رابطه با انتخابات آ‌تی گفت: نیروهای انقلابی را بر مسند مسئولیت هایی در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری انتخاب کنید چرا که نیروهای انقلابی می توانند از این نظام و انقلاب دفاع کنند.

سردار حاجی زاده در این رابطه افزود: ما در مقابل اقداماتی که در گوشه و کنار در حال انجام است آستانه صبری داریم و فعلا مامور هستیم که با مسائل صبورانه رفتار کنیم ولی آ‌نجا که با اساس نظام و انقلاب اسلامی برخورد داشته باشد، عکس العمل مان محافظه کارانه نخواهد و ما بر سر آن چیزی که 200 هزار برای آن شهید دادیم، معامله نخواهیم کرد.

وی در پایان با بیان اینکه امروز سپاه و بسیج از هر زمانی قوی تر هستند و این حرکت به صورت تصاعدی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: سپاه به وظیفه خود آ‌شنا است و با بصیرت اجازه هیچ عملی را به دشمنان نخواهد داد و خواسته ما از امت حزب الله نیز این است که همگی وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها