فرمانده نیروی هوافضای سپاه :

توافق هسته ای از مصادیق بدعهدی آمریکا است

فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران کشور گفت: از سال آینده نسل جدید موشک های دوربرد و پیشرفته با سوخت مایع و جامد جایگزین تولیدات فعلی خواهد شد.
کد خبر: ۸۴۶۴۹۶
تولید نسل جدید موشک‌های پیشرفته ازسال آینده

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، سردار امیر علی حاجی زاده پنجشنبه شب در مراسم یادواره ۱۵۰ شهید بخش شال که در مسجد جامع این شهر برگزار شد اظهارداشت: اقتدار وامنیت امروز نظام اسلامی مرهون از خود گذشتگی و ایثار شهیدانی است که با اخلاص به دیدار حق شتافتند و جاودانه شدند.

وی افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس همه کشورهای غربی حامی رژیم بعثی شدند و با تجهیزات نظامی و تزریق منابع مالی از جنایتکاری پشتیبانی کردند تا در برابر نظامی نوپا که اسلام را مسیر راه خود قرار داده بود بایستد و به خیال خام خود آن را از راه بردارد اما به لطف الهی ملت مبارز با اتکاء به ایمان و روحیه شهادت طلبی وتوسل به ائمه توانست دشمنان را زمینگیر کنند.

فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران بیان کرد: دوران دفاع مقدس روزهایی فراموش ناشدنی برای ملت ما رقم زد که با نثار خون شهید اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن بدست دشمن بیفتد و امروز نیز به برکت این بزرگواران توانسته ایم در عرصه های دفاعی، نظامی، فرهنگی، سیاسی، در اوج اقتدار باشیم.

وی با اشاره به توانمندی دفاعی و موشکی کشور یادآورشد: امروز نیروهای مسلح در عرصه نظامی و دفاعی در جایگاهی هستند که به اقتدار کشور افزوده اند و اگر دشمنان کوچکترین اشتباهی کنند با جواب دندان شکن و قاطع ایران اسلامی مواجه خواهند شد.

حاجی زاده تصریح کرد: توان موشکی ایران اسلامی امروز از عمق زمین فوران می کند و قادر است هر دشمنی را که زیاده خواهی کند سر جایش بنشاند.

فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران اظهارداشت: همه ما منتظر دستور فرمانده کل قوا هستیم و با قاطعیت می گوییم در برابر پیشرفته ترین نسل ماهواره ها و تجهیزات جاسوسی کوچکترین نگرانی نداریم و آماده مقابله هستیم.

وی افزود: از سال آینده نسل جدید موشک های دوربرد و پیشرفته با سوخت مایع و جامد جایگزین تولیدات فعلی خواهد شد و به کسانی که امروز از گزینه روی میز حرف می زنند توصیه می کنیم به زیر میز اقتدار سپاه هم نگاهی بیندازند تا متوجه شوند اقتدار ایران حتی در زیرزمین هم مثال زدنی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها