سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصول‌گرایان از مشخص شدن ۸۰ درصد لیست اصولگرایان خبر داد و گفت: تا ۲ روز آینده این لیست تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۳۹۲
۸۰ درصد لیست اصول‌گرایان در تهران مشخص شد

به گزارش جام جم آنلاین، غلامعلی حدادعادل سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصول‌گرایان در حاشیه همایش صدای رویش‌های انقلاب اسلامی که در مجتمع فرهنگی سرچشمه برگزار شد، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به پرسشی درباره تکمیل لیست اصولگرایان، اظهار داشت: 80 درصد لیست اصولگرایان در تهران مشخص شده و امیدواریم ظرف یکی‌ دو روز آینده کارها انجام شود.

وی درباره انتقادهایی به عدم حضور یک هفته‌ای‌اش در مجلس، افزود: گرفتاری‌های من حضور در شورای ائتلاف اصولگرایان است و صبح و شب درگیر این موضوع هستم و همه همین‌طور هستند.

سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان یادآور شد: طبیعی است که چند کار با هم جمع نمی‌شود.

حدادعادل در پاسخ به سوالی درباره جلسه با نامزدهای جدیدالورود افزود: این جلسات مفید و خوب بوده و شناخت بهتری برای تصمیم‌گیری به ما داد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا لیست تهران به 56 نفر رسیده؟ گفت: شاید هم این‌ تعداد کمتر باشد.

سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصول‌گرایان درباره اینکه آیا لیست اصول‌گرایان 12 بهمن اعلام می‌شود؟ اظهار داشت: امیدواریم، اما یک مطلب این است که صبر کنیم تا شورای نگهبان نظر نهایی خود را اعلام کند و ما با تمام اطلاعات تصمیم‌گیری کنیم.

حدادعادل درباره اعتماد مردم به مجلس ششمی‌ها خاطرنشان کرد: این را باید از مردم بپرسیم. امیدواریم حافظه تاریخی مردم در این انتخابات کمک کند تا کسانی که چندین‌ بار در این امتحان مردود شده‌اند، در پیشگاه ملت به نام دیگری به مسئولیت سرنوشت‌سازی نرسند.

وی درباره سرلیست اصولگرایان خاطرنشان کرد: سرلیست مهم نیست و این از مسائل فرعی است.

سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان درباره استفاده از جوانان در لیست انتخاباتی خاطرنشان کرد: بله، ما از جوانان در لیست استفاده کرده‌ایم و بنده یکی از خود آنها هستم.

منبع:تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها