شاید طرفداران دو آتشه فوتبال در ایران هم چندان توجهی به لیگ فوتبال بانوان نداشته باشند، اما این مسابقات به هفته نوزدهم رسیده است.
کد خبر: ۸۷۷۳۱۷
فوتبال بانوان در سکوت مطلق (عکس ها)

به گزارش جام جم ورزشی، دختران لیگ فوتبال بانوان با عنوان «برتر»، هفته به هفته به بازی مشغولند و صدرنشین لیگشان، شهرداری سیرجان 38 امتیاز دارد. جالب اینکه رقابت صدر جدول بین دو تیم استان کرمان است، سیرجانی‌های 38 امتیازی و شهرداری بم که با یک بازی کمتر 36 امتیاز دارد. کرمان که درلیگ برتر مردان نماینده‌ای ندارد فعلن با دختران فوتبالیست خود در ایران آقایی (!) می‌کند.

تیم‌های دیگر این لیگ ملوان انزلی (تیم سوم جدول با 34 امتیاز)، آ ینده‌سازان میهن نجف‌آباد، نگین اشتران کوه، همیاری ارومیه و وحدت ایثار گرگان و پالایش گاز ایلام هستند که هر هفته به دیدار هم می‌روند. شاید با هیجان و جوش و خروشی که در عکس‌های منتشره از بازی آینده‌سازان میهن و پالایش گاز ایلام می‌بینیم، باید از خودمان بپرسیم که چرا این رقابت‌ها به جز یک خبر کلی هفتگی، پوشش خبری دیگری ندارد. صد البته این سوالی است که ابتدا خود ما باید به آن پاسخ بدهیم.

این مقدمه‌ای بود برای تماشای عکس‌های یک بازی میانه جدولی در لیگ بانوان. لیگی که روی زمین‌های چمن نه چندان سبز و قاعدتا با حداقل امکانات مالی برگزار می‌شود و البته با همه مضیقه‌ها، هنوز دخترانی هستند که نقش داور، ناظر و حتی توپ جمع کن این مسابقات را برعهده بگیرند. دم آنها خیلی گرم.

ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها