معاون عملیات هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از حضور نمایندگان ایرلاین انگلیسی بریتیش ایروز از روز گذشته در ایران خبرداد و گفت: نمایندگان این ایرلاین انگلیسی آمادگی خود برای راه اندازی پرواز مستقیم لندن-ایران در دو ماه آینده اعلام کردند.
کد خبر: ۸۷۶۷۸۵
زمان پرواز مستقیم لندن - تهران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از از وزارت راه و شهرسازی، «محمد خداکرمی» با بیان اینکه پرواز مستقیم بین تهران و لندن توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) درحال حاضر انجام می شود، افزود: شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز از حدود پنج سال پیش به دلیل تحریم ، پرواز مستقیم خود به ایران را قطع کرده بود.

وی درباره زمان راه اندازی این پرواز گفت: از گذشته، یادداشت تفاهم بین دو کشور درباره انجام پرواز مستقیم وجود داشته است.

خداکرمی ادامه داد: شرکت های هواپیمایی ایرفرانس و کی.ال.ام فرانسه نیز برای راه اندازی پرواز مسقتیم خود به ایران اعلام آمادگی کردند و در آینده نزدیک پرواز مستقیم راه اندازی می شود.

پیش از این نیز معاون عملیات هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفته بود، شرکت های هواپیمایی ایرفرانس، K.L.M و بریتیش ایرویز، در مکاتبه ها و جلسه با سازمان هواپیمایی کشوری، برای راه اندازی پروازهای خود اعلام آمادگی کردند و در دو تا سه ماه آینده پروازهای خود به مقصد کشورمان را راه اندازی می کنند.

خداکرمی همچنین از آمادگی شرکت های هواپیمایی اسپانیایی، ژاپنی و ایرایژیای مالزی برای حضور در حمل و نقل هوایی ایران خبرداده بود.

پیش از این عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی گفته بود که ایران از همکاری با شرکت های هوانوردی همه کشورها، به جز رژیم صهیونیستی، استقبال می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها